PHP Boek gezocht voor beginners voor het leren van php

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

24/08/2012 19:47:50
Quote Anchor link
Ik zoek een boek voor het leren van php, Wat niet te moeilijk is goed te begrijpen ik heb alleen ervaring met html dus ik zoek een boek waar het logisch tot makelijk word uitgelegd.
Gewijzigd op 24/08/2012 19:48:55 door Keizer Webdesign

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 06:23:11

Obelix Idefix

Obelix Idefix

24/08/2012 19:54:18
Quote Anchor link
De meeste boeken kan ik je afraden.

De codes bevatten vaak onvolkomenheden:
Gebruik van * , or die, geen/slechte foutafhandeling, etc.
Heb zelfs boeken gezien over PHP en daarin worden oude/vervallen functies (zoals eregi).

Lees topics op bv dit forum en bv eens:
http://www.phptuts.nl/view/41/3/
http://www.phptuts.nl/view/39/

Erwin H

Erwin H

24/08/2012 20:15:37
Quote Anchor link
Een boek dat ik je wel kan aanraden (mits je geen problemen hebt met Engels) is "Beginning PHP 5.3" van Matt Doyle. Het begint bij het begin en gaat door tot aan databases. Geen van de gebruikelijke fouten staan erin. Sterker, hij maakt al gebruik van PDO en prepared statements. Uiteraard is geen enkel boek zonder fouten, dit boek ook niet, maar in dit boek moet je echt goed je best doen om ze te vinden.
Gewijzigd op 24/08/2012 20:15:59 door Erwin H

Albert de Wit

Albert de Wit

24/08/2012 20:54:54
Quote Anchor link
Ik raad je niet aan om een boek te kopen tenzij je echt alleen maar begrijpend lezend wilt leren. Ik raad je aan om deze serie te volgen. Ik heb hem zelf voor ongeveer de helft gevolgd, en daarna ben ik uitdagingen gaan zoeken om te kijken hoe ik zoiets voor elkaar kon krijgen. Werkt naar mijn mening heel erg fijn.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.