PHP Boek?
Ten eerste wat te gaan leren?
PHP 4
of
PHP 5,
Ten 2e welk boek prijzen jullie aan?
Groeten
Wessel!
2. PHP5
3. We hebben een mooie pagina met een heleboel boeken. Take your pick!
2. Oké,
3. Ik vraag welke jullie het beste vinden? niet waar de boeken sectie zitten want daar ben ik al geweest
Er staan al tig topics over phpboeken.
edit:
als je alle 3 de punten hebt gevolgd met name 1. Nederlands leren! Dan zie je al die topics dat dat gedaan wordt!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kalle P
Oke ik ga zoeken! maar is er niet enige update over een goed boek, zat eignelijk te denken aan php 5 superboek, maar daar zaten enige minpuntjes aan had ik begrepen.
En ik vind het ook echt een superboek, maar je moet al wel behoorlijk wat van PHP af weten om er mee te beginnen, het princiepe van PHP wordt er niet uitgelegd.
Verder een tip:
Download de PHP manual op je laptop, dan heb je het internet bijna niet nodig...
2. ..
3. Ik heb ze niet allemaal gelezen, dus aan mij heb je niks meer...
@ willem-jan was idd wel vage zin maar ik bedoelde der mee dat ik een laptop voor me verjaardag krijg en ik wil graag nog een paar sites maken in de dagen dat het regend (bijv.) en aangezien dat ik nog een 'newbie' ben in php zoek ik een grote, duidelijke informatie bron.
Ik zou zeggen kijk er eens en Google is je beste vriend
Ja, dat snap ik;) maar ik vraag wat jullie een goed boek vinden, en mij aanraden
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Vincent
Ik vond het voor me zelf al lastig genoeg om een keuze te maken, maar kan ik je zeggen dat als je goed met PHP4 over weg kan en je wil OOP leren PHP 5 Superboek een goede keus is...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bo az
Ik heb op bol.com gekeken over het superboek van php 5 en dat is te moeilijk voor me niveau kan ik aannemen.
Dan raad ik zeker PHP5 & MySQL Jochen Franke & Axel Bornträger aan. Want daat wordt dat allemaal en uitgelegd en hoe je php met mysql de database combineerd
deze lijkt me ook wel wat aangezien het een beginner boek is, wie heeft deze gelezen of heeft er van gehoort?
@ kan die PHP5 & MySQL Jochen Franke & Axel Bornträger niet vinden bij bol.com?
Ik:) Ik lees het:P
Waar heb jij hem gekocht?
Wessel:
Ik ben nog vrij beginner en ben nog bezig met de simpele formulieren enzo. Ik werkt nog niet echt met database oftewel ik ben een beginner/newbie.
Ik heb op bol.com gekeken over het superboek van php 5 en dat is te moeilijk voor me niveau kan ik aannemen.
Ja, dat is dan meer iets als 2e boek.
Gezien de positieve reacties lijkt mij dit een juiste keuze voor jou:
http://www.phphulp.nl/php/boeken/50/
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bo az