PHP code in firefox en safari goed, in IE9 niet?
Een deel van mijn website werkt in IE9 niet goed.
Het rare is dat dezelfde code in firefox en safari wel goed werkt.
De link waar het om gaat is www.computertalk.nl en dat je dan achter een nieuwsbericht klikt op de 0 (reacties).
Er moet een reden zijn waarom IE9 op zijn snuit gaat maar waarom slikken firefox en safari hem dan wel?
Misschien weet iemand van jullie het :)
Gr. Kees.
Wat gaat er fout dan? Als ik IE11 (kan niet in compabiliteitsmodus IE9 opstarten) vergelijk met FF zie ik zo snel geen probleem/verschil. IE9 is overigens ook al weer drie jaar oud.
Een browser doet niets met php-code, alleen met html-code of eventueel met javascript.
php-code wordt op de server uitgevoerd en je browser draait aan de client side. Alleen hierdoor is het al onmogelijk dat php-code enige invloed heeft op de browser.
Ik zet in op een fout in de HTML-code. Maar gezien ik nu in Ijsselstein in een bushokje zit te wachten kan ikzelf daar nu niet naar kijken.
W3C Validator zegt: 84 Errors, 4 warning(s)
**knip**
- Aar -:
Het is niet de bedoeling om zomaar 1.000 regels aan code te plakken. Om het forum overzichtelijk te houden heb ik dit weggeknipt.
Gewijzigd op 15/06/2014 21:19:22 door - Ariën -
Wat heb je zelf al gedaan?
W3-validator halen.
Hier staat duidelijk beschreven waar de fouten in je HTML-code zitten en hoe je deze op kan lossen.
Mocht je er niet uit komen vraag het dan hier eens.
je kan je HTML-code door de Hier staat duidelijk beschreven waar de fouten in je HTML-code zitten en hoe je deze op kan lossen.
Mocht je er niet uit komen vraag het dan hier eens.
Ik had een BOM in mijn php bestand.
Even in Notepad++ Encoding -> Encode in UTF-8 without BOM en opgeslagen en het probleem is verholpen!
Het was behoorlijk wat uitzoekwerk maar het is gelukt!