php code meegeven in een bestaand script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Peter keenes

peter keenes

03/01/2012 18:52:10
Quote Anchor link
uiteindelijk heb ik het gevonden
Toch Bedankt voor alle reacties
Nu moet ik enkel nog een naam meegeven aan een include.
vraag
is het mogelijk dat je een $naam meegeeft voor de include dat er boven staat.
dus de $123 in de include neemt het emailadres.
dit hieronder is gewoon de twee namen ik heb nog niets van code

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
include 'testo.php';
       $123 = '[email protected]'

?>

PHP hulp

PHP hulp

18/11/2024 06:35:22

Noppes Homeland

Noppes Homeland

03/01/2012 19:00:37
Quote Anchor link
Formuleer je zinnen eens niet in je gedachten spinsels, want het is niet te volgen op deze manier. Gij dient bij voorkeur in goed nederlands uwer zinnen op te schrijven.

Daarnaast ook correcte voorbeelden te posten opdat dat dan jouw geschrevene ondersteunt en duidelijk maakt wat je wilt bereiken.

Antwoord op je vraag: nee, want wat je nu hebt geeft een melding op $123

Je mag zelf uitzoeken hoe wat en waarom.

- Diov  -

- Diov -

03/01/2012 19:04:34
Quote Anchor link
Dus, als ik het goed begrijp wil je gewoon je php pagina aanpassen via een andere pagina in je site?

Kris Peeters

Kris Peeters

03/01/2012 19:05:54

Peter keenes

peter keenes

03/01/2012 19:49:43
Quote Anchor link
@ noppes

ik had precies gisteren niet mogen zeggen dat uw voorbeeld niet werkte.

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.