php coding standards fixer.
Bart V B
04/01/2014 08:22:02Goede morgen allen.
Gisteren heb ik in een topic een tip gegeven wat beterft coding standards.
Persoonlijk vond ik die code in het betreffende topic zeer onleesbaar.
Ieder zijn eigen ding natuurlijk, maar doordat er meer mensen de tip gaven om de prs standaards te gebruiken ben ik eens naar mijn eigen code gaan kijken want gebruik ik die zelf wel?
Dus een google aktie uitgevoerd (want hoe was het ook alweer) en daar kwam ik een handig tooltje tegen die dit probleem oplost mocht het toch niet helemaal netjes zijn.
php-cs-fixer
Gisteren heb ik in een topic een tip gegeven wat beterft coding standards.
Persoonlijk vond ik die code in het betreffende topic zeer onleesbaar.
Ieder zijn eigen ding natuurlijk, maar doordat er meer mensen de tip gaven om de prs standaards te gebruiken ben ik eens naar mijn eigen code gaan kijken want gebruik ik die zelf wel?
Dus een google aktie uitgevoerd (want hoe was het ook alweer) en daar kwam ik een handig tooltje tegen die dit probleem oplost mocht het toch niet helemaal netjes zijn.
php-cs-fixer
PHP hulp
28/11/2024 16:40:50Ozzie PHP
04/01/2014 16:27:50Haha, dat was in mijn topic :)
Ik ben mijn code ook maar weer even aan het omgooien, want ik snap wel wat je bedoelde. Ik ben vaak geneigd om m'n regels zoveel mogelijk te benutten. Past het op 1 regel, dan op 1 regel. Maar dat is inderdaad wel eens wat lastiger leesbaar. Dus ik ga het nu ook aanpassen. Niet met die tool overigens.
Ik ben mijn code ook maar weer even aan het omgooien, want ik snap wel wat je bedoelde. Ik ben vaak geneigd om m'n regels zoveel mogelijk te benutten. Past het op 1 regel, dan op 1 regel. Maar dat is inderdaad wel eens wat lastiger leesbaar. Dus ik ga het nu ook aanpassen. Niet met die tool overigens.
Bart V B
04/01/2014 16:35:15Haha ja ozzie dat klopt.
Neem het niet persoonlijk op want dat is zeker niet de bedoeling van dit topic.
Het was meer een stukje zelf reflectie van doe il het zelf wel goed.
En toen kwam ik dit handige tooltje tegen.
Neem het niet persoonlijk op want dat is zeker niet de bedoeling van dit topic.
Het was meer een stukje zelf reflectie van doe il het zelf wel goed.
En toen kwam ik dit handige tooltje tegen.
Ozzie PHP
04/01/2014 17:47:31Oh, geen probleem hoor Bart :)
Het was voor mij ook weer even een eyeopener of het wel slim was hoe ik het deed. Ik ga het nu helemaal omgooien en overal accolades gebruiken (zelfs als het op 1 regel past). :)
Het was voor mij ook weer even een eyeopener of het wel slim was hoe ik het deed. Ik ga het nu helemaal omgooien en overal accolades gebruiken (zelfs als het op 1 regel past). :)