PHP contact script, parse error
Jur
24/10/2005 14:56:00Hey,
Ik ben aan het beginnen met php en heb een PHP script gedownload van deze site (http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/409/) maar krijg steeds een
ik heb het php formulier opgeslagen als contact.php (in mijn geval in de map: C:\server\Apache2\htdocs )
volgens mij vergeet ik iets te doen, je moet ook in het script je username/password invoeren van je database, dat heb ik ook wel gedaan (op 2 plekken?) maar kom er niet echt mee verder...
--------------------------------------------------------------
Verder krijg ik bij dit script:
phpwebsite-0.10.1-full
de error als ik alles heb ingevult:
Ik ben aan het beginnen met php en heb een PHP script gedownload van deze site (http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/409/) maar krijg steeds een
Code (php)
1
Parse error: parse error, unexpected T_STRING in C:\server\Apache2\htdocs\_debug_tmp.php on line 192
ik heb het php formulier opgeslagen als contact.php (in mijn geval in de map: C:\server\Apache2\htdocs )
volgens mij vergeet ik iets te doen, je moet ook in het script je username/password invoeren van je database, dat heb ik ook wel gedaan (op 2 plekken?) maar kom er niet echt mee verder...
--------------------------------------------------------------
Verder krijg ik bij dit script:
phpwebsite-0.10.1-full
de error als ik alles heb ingevult:
Gewijzigd op 24/10/2005 15:02:00 door Jur
PHP hulp
21/11/2024 12:56:30Jelmer -
24/10/2005 15:42:00post regel 190 tot en met 195 eens hier, en wat betreft die andere fout, je hebt gewoon de verkeerde gegevens ingevoerd, of de databaseserver staat uit.
Jur
24/10/2005 18:17:00crap heb het script al weg gegooit, maar ik doe waarschijnlijk wel meer fout, aangezien ik nog geen één script goed heb gekregen
de phpwebsite utility geeft nog steeds dezelfde fout, wat ik met google heb gevonden is dat wel meer mensen er problemen mee hebben...iemand hier een oplossing voor?
de phpwebsite utility geeft nog steeds dezelfde fout, wat ik met google heb gevonden is dat wel meer mensen er problemen mee hebben...iemand hier een oplossing voor?