PHP database inlogsysteem
John
07/05/2009 20:40:00kan iemand mij helpen met het inlogsysteem?
ik heb een inlogsysteem script gehad.
ik kan er niet zo goed mee overweg omdat ik php niet echt goed begrijp.
het script kan bijvoorbeeld per gebruiker naar een website verwijzen die alleen voorhem bedoeld is en ongeveer net zo als je dus bijv. inlogt met gebruikersnaam john dat je dan de websitepagina die aleen voor john bedoeld is en hij dan ook alleen de gene is die deze site dan kan zien! als je dan op de zelfde inlogpagina inlogt met bijv. gebruikersnaam bram dat deze dan naar de websitepagina gaat van bram en dat hij aleen de gene is die deze dan kan zien enz enz enz
please help me:(!!, of als iemand zo'n script heeft en samen met mij deze wil instaleren op mijn website zou dat echt great zijn:)
ik heb een inlogsysteem script gehad.
het script kan bijvoorbeeld per gebruiker naar een website verwijzen die alleen voorhem bedoeld is en ongeveer net zo als je dus bijv. inlogt met gebruikersnaam john dat je dan de websitepagina die aleen voor john bedoeld is en hij dan ook alleen de gene is die deze site dan kan zien! als je dan op de zelfde inlogpagina inlogt met bijv. gebruikersnaam bram dat deze dan naar de websitepagina gaat van bram en dat hij aleen de gene is die deze dan kan zien enz enz enz
please help me:(!!, of als iemand zo'n script heeft en samen met mij deze wil instaleren op mijn website zou dat echt great zijn:)
PHP hulp
22/11/2024 09:04:17Mr.Ark
07/05/2009 20:45:00Misschien kan je het volgende keer in "Aanvragen" of "Vacatures" zetten.
Zal waarschijnlijk niet veel mensen zijn die zomaar iets voor je gaan scripten.
Ik heb laatst een inlog systeempje geschreven.
-> http://phphulp.vindme.nl/
Zal waarschijnlijk niet veel mensen zijn die zomaar iets voor je gaan scripten.
Ik heb laatst een inlog systeempje geschreven.
-> http://phphulp.vindme.nl/
Midas
07/05/2009 20:46:00john schreef op 07.05.2009 20:40:
Hét inlogsysteem?kan iemand mij helpen met het inlogsysteem?
john schreef op 07.05.2009 20:40:
Je kan dit heel simpel maken, alleen daar is wel kennis voor nodig, zoals je al zegt. Heb je dat niet, dan adviseer ik dit en dit.ik heb een inlogsysteem script gehad.
het script kan bijvoorbeeld [...] enz enz enz
het script kan bijvoorbeeld [...] enz enz enz
john schreef op 07.05.2009 20:40:
Tip: doe het zelf. Daar leer je van, en dan kan je er zelf trots op zijn.please help me:(!!, of als iemand zo'n script heeft en samen met mij deze wil instaleren op mijn website zou dat echt great zijn:)