PHP developer gezocht
Je bent iemand die conceptmatig kan denken en ideeën kan aandragen voor het slim en efficiënt uitvoeren van opdrachten.
Je volgt de trends en ontwikkelingen op ICT-gebied en bent bovendien goed in staat deze kennis creatief in te zetten naar internetoplossingen.
Je bent op zoek naar een werkgever die je uitdaagt om jezelf nog verder te ontwikkelen, die in jou wil investeren. Maar waar je ook op vrijdagmiddag een spelletje op de Wii mee kunt spelen.
Wat vragen wij?
Een HBO/Universitair werk- en denkniveau;
Ervaring met de ontwikkeling van complexe websites en op internettechnologie gebaseerde applicaties;
Uitgebreide kennis van programmeertalen en platformen, waaronder uiteraard PHP;
Kennis van onder andere (X)HTML, XML, CSS en Javascript;
Ervaring met het inrichten van webservers voor klanten en beheer van hosting omgevingen;
Enkele jaren aantoonbare relevante werkervaring.
Wat bieden wij?
Een leuke, informele en creatieve werksfeer met enthousiaste collega's. Naast verantwoordelijkheid krijg je van ons ruimte om jezelf optimaal te ontwikkelen. Beeldspraak biedt een goed salaris en dito arbeidsvoorwaarden.
Pas jij bij deze omschrijving? Stuur ons je sollicitatie schriftelijk of via e-mail met daarin een korte motivatie en een recent CV. Je kunt je brief richten aan Martijn Koek: [email protected]
Adresgegevens
Beeldspraak B.V.
Van Helmontstraat 21
3029 AA Rotterdam
Tel: 010 - 2439122
Mocht mijn contract niet worden verlengt over enkele maanden, zal ik hier zeker nog op terug komen. "Enkele" jaren aantoonbare werkervaring is dan 1.5 jaar, maar voor de rest zie ik mijzelf hier wel in terug. Succes in de tussentijd naar jullie zoektocht!