PHP Developers gezocht!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Robert

Robert

10/11/2008 19:49:00
Quote Anchor link
Voor mijn eindklant in de omgeving van Eindhoven ben ik per direct op zoek naar 2 PHP Developers. De klant is een klein, gezellig bedrijf dat diverse applicaties ontwikkelt. Je maakt deel uit van een team bestaande uit 5 developers. De sfeer is informeel en ongedrongen.

Er wordt van je verwacht dat je meedenkt in het proces naar een goed eindproduct (web-applicaties) en daarbij een goed analytisch denkvermogen kunt laten zien.

Voor beide functies geldt de eis dat je minimaal 1 jaar professionele aantoonbare ervaring moet hebben met PHP & MySQL. Je zult niets met design te maken krijgen. De werkzaamheden kunnen deels vanuit huis uitgevoerd worden.

Het project heeft een duur van 12 maanden (freelance), met de mogelijkheid tot een vaste aanstelling na die periode.

De klant is op zoek naar:

1 Back-end PHP Developer

Hierbij is het van belang dat je ervaring hebt met het ontwikkelen van applicaties 'from scratch'. Je dient hierbij ook 1 op 1 te kunnen communiceren met klanten. Daarom is het van belang dat je over goede communicatieve eigenschappen beschikt.

2 Back-end PHP Developer

Bij deze functie is het onderhoud en de uitbreiding van bestaande applicaties jouw verantwoordelijkheid. Je hebt echter weinig tot geen contact met klanten.

Het uurtarief is aantrekkelijk en uiteraard afhankelijk van kennis en ervaring.
Je kunt vanaf volgende week op interview, 1 december starten.

Wanneer deze funtie(s) je aanspreken hoor ik graag van je! Je kunt me bereiken op 010-2069800 en vragen naar Robert de Haas.

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.