Php Documenten/Verslagen systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

11/11/2004 16:24:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben een webmaster van een tennis club website en ik ben op zoek naar een php script die waarschijnlijk vrij gemakkelijk zal zijn maar toch weet ik het zelf niet . Ik ben een nul in het php dus ik ben een echte beginneling dus als er iemand mijn een scriptje kan maken of tonen en dit dan uitleggen zou dit wel fijn zijn.

Wat ik zoek;

Ik heb allemaal verslagen van evenemnetn die gebeurt zijn op onze club en allemaal documentjes die er bij kunnen .
IK zoek een systeem dat als ze durkken op de pagina van verslagen en documenten dat ze een ganse lijst hebben waar op staat :

Onderwerp , Datum (ingevoegd door de poster , datum dat de poster het gepost heeft , Posternaam , en misschien nog wat dingen . Vanboven zou ik een zoekmachine willen hebben die alles kan opzoeken . De zoekmachine moet op datum en onderwerp kunnen zoeken .

En dan heb ik ook nog een Admin pagina nodig waar ik gewoon moet een passwoord indrukken om erin te graken en dan een pagina tevoorschijn krijg waar ik een bestandnaam moet invoegen , met onderwerp naam , en datum .

Ik hoop dta het een beetje duidelijk :) ik heb echt hulp nodig , heb zelf dingen geprobeerd maar trekt op niets . Waarom ik niet gewoon met tabellen het handmatig invoeg is omdat dat nogal veel tijd inbeslag neemt. Het moet niet zo zeer PHP zijn .

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 23:16:20

Winston Smith

Winston Smith

11/11/2004 16:44:00
Quote Anchor link
Dat is wel te realiseren, maar om hier de code te posten zou a) wat veel ruimte kosten en b) best wel wat werk zijn.

Wat voor documenten heb je? en heb je beschikking over een database (MySQL)?

't is dat ik het vrij druk heb at the moment, anders had ik die code wel geschreven voor je.

11/11/2004 17:03:00
Quote Anchor link
Ik beschik over een mysql database :)
En ik heb mss een klein foutje gemaakt , ik wil bedoel met bestandnaam een webpagina , dus ik geef een voorbeeld

Zo moet het er lijk uitzien

ZOEKMACHINE

ONDERWERP ... .................................
------------------------------------------------------

Kakaenpipi( dit is een link naar een pagina op mijn website)

snap je het :)lool

Winston Smith

Winston Smith

11/11/2004 17:20:00
Quote Anchor link
Ok, snap wat je wil

Lijkt me beste als je beetje rondsurft op deze site, hier staan wel wat bruikbare dingen op! Om zoiets nu eff in elkaar te flansen heb ik te weinig tijd voor.

Ow, en.....kakaenpipi?!

Eris -

Eris -

11/11/2004 19:30:00
Quote Anchor link
Ik kan het maken. Alleen ik doe het niet gratis. Heb zat andere dingen te doen...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.