PHP editor

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3

- Raoul -

- Raoul -

31/08/2012 20:52:07
Quote Anchor link
Eddy Erkelens op 31/08/2012 18:35:51:
Netbeans werkt nu wel.
Maar hij wil steeds alles downloaden. Dat wil ik niet, ik wil alleen remote werken. Iemand die even in 3 regels kan zeggen hoe dat moet?

Hmm nee dat gaat niet, Netbeans download alle bestanden op je PC zodat die niet iedere keer opnieuw moeten opgehaald worden dus dat is dan ook weer heel wat sneller.
Aptana doet het volgens mij ook op die manier.

Als je in Netbeans dan wel weer saved worden de bestanden natuurlijk geupload op je PC.

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 19:53:23

Eddy E

Eddy E

31/08/2012 21:01:07
Quote Anchor link
Aptana kan ook enkel online bewerken: opslaan direct op FTP zonder lokaal bestand.
Net zo makkelijk eigenlijk.

Write Down

Write Down

01/09/2012 11:55:59
Quote Anchor link
Je kan kiezen hoe NetBeans werkt. Je bent niet verplicht alles te downloaden. Dan geef je tijdens de wizzard voor een nieuw project aan te maken gewoon niet op dat het gaat om een project met 'remote resources'.

Overigens kan je ook nog kiezenof NetBeans al dan niet moet uploaden. Je kan 'On Save' kiezen, 'On Run' en 'Manually'. Vast wel een optie die je leuk vindt.

- Raoul -

- Raoul -

01/09/2012 11:59:53
Quote Anchor link
Write Down op 01/09/2012 11:55:59:
Overigens kan je ook nog kiezenof NetBeans al dan niet moet uploaden. Je kan 'On Save' kiezen, 'On Run' en 'Manually'. Vast wel een optie die je leuk vindt.

Ah bedankt, die kende ik nog niet :))

Write Down

Write Down

01/09/2012 12:05:20
Quote Anchor link
- Raoul - op 01/09/2012 11:59:53:
Write Down op 01/09/2012 11:55:59:

Ah bedankt, die kende ik nog niet :))

Moest je het niet weten zitten:
(rechter muisknop op je project) Properties -> Run Configuration -> Upload Files -> keuze

Eddy E

Eddy E

01/09/2012 13:26:26
Quote Anchor link
Dat had ik ook gevonden.
Desalniettemin kan ik niet online bewerken. Toch eerst alles downloaden voor ik iets kan bewerken.

Gewoon een lijstje met wat er op de FTP staat zien, is dat nou zo moeilijk?
En klikken = downloaden = openen en bewerken
Opslaan = uploaden.

Write Down

Write Down

01/09/2012 17:59:51
Quote Anchor link
Eddy Erkelens op 01/09/2012 13:26:26:
Dat had ik ook gevonden.
Desalniettemin kan ik niet online bewerken. Toch eerst alles downloaden voor ik iets kan bewerken.

Gewoon een lijstje met wat er op de FTP staat zien, is dat nou zo moeilijk?
En klikken = downloaden = openen en bewerken
Opslaan = uploaden.

Is dat zo een ramp dan? Want uiteindelijk als je 'online' werkt, wordt dat bestand ook gedownload en tijdelijk opgeslagen. Overigens zijn er redenen genoeg om alles te downloaden. NetBeans herkent bv andere delen uit jouw applicatie. Denk bv. aan namespaces.

Pagina: « vorige 1 2 3

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.