php en delphi Programeur Gezocht
Marcel Brinks
17/03/2014 04:22:56ik zoek een programmeur die een php web shop kan herstellen hetzij terug zetten op een server zodat de site er beter uitziet dan plain html :)
en daarna een nieuwe web shop kan maken , met daar aan vast een posting site van afbeeldingen en reacties waarbij mensen zich moeten registreren en die registratie kan ook geen klanten bevatten dus is dat een aparte registratie of website..
Delphi het afmaken van een bestaand factuur programma met enige wijzigingen
ik zoek iemand die niet alleen maar 1 keertje helpt maar ook in de toekomst nog wat kan toevoegen
bedrag nader overeen te komen
het liefst iemand die ook nog is gek op lego is en daar al wat van afweet :)
en daarna een nieuwe web shop kan maken , met daar aan vast een posting site van afbeeldingen en reacties waarbij mensen zich moeten registreren en die registratie kan ook geen klanten bevatten dus is dat een aparte registratie of website..
Delphi het afmaken van een bestaand factuur programma met enige wijzigingen
ik zoek iemand die niet alleen maar 1 keertje helpt maar ook in de toekomst nog wat kan toevoegen
bedrag nader overeen te komen
het liefst iemand die ook nog is gek op lego is en daar al wat van afweet :)
Gewijzigd op 17/03/2014 10:24:07 door Marcel Brinks
PHP hulp
23/11/2024 12:30:45Stefan WM
17/03/2014 10:05:33Je mag altijd even een mailtje sturen.
Echter mag je eerst zin wel iets duidelijker en mag je zinsopbouw wel iets netter als je serieus genomen wilt worden.
Echter mag je eerst zin wel iets duidelijker en mag je zinsopbouw wel iets netter als je serieus genomen wilt worden.