Php en java connectie
EuWaS
18/10/2009 18:28:00Hallo allemaal,
Ik zit al een paar dagen te zoeken naar een verbinding tussen php en java. Ik dacht zelf aan een socket manier, de connectie vanaf php werkt (kan met java lezen wat er gestuurd wordt). Maar, zodra ik met php uitlees wat er terug kwam loopt php vast op een timeout. Iemand enig idee waarom php dan vast loopt en niet als hij niet kijkt wat er terug kwam?
Weet iemand misschien de oplossing / alternatieve manier om informatie op te halen?
Koen
Ik zit al een paar dagen te zoeken naar een verbinding tussen php en java. Ik dacht zelf aan een socket manier, de connectie vanaf php werkt (kan met java lezen wat er gestuurd wordt). Maar, zodra ik met php uitlees wat er terug kwam loopt php vast op een timeout. Iemand enig idee waarom php dan vast loopt en niet als hij niet kijkt wat er terug kwam?
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<?php
public function connect() {
$oCon = @fsockopen($this->iIP, $this->iPort, $errno, $errstr, 5);
if(!$oCon) {
throw new ServerException('Failed connecting to the server! '.$errstr ." (".$errno.")");
}
fwrite($oCon, 'open'.chr(13) . chr(10));
fread($oCon, 2);
fwrite($oCon, 'getstatus' .chr(13) . chr(10)); // Deze komt niet aan in java
$aStatus = socket_get_status($oCon);
if($aStatus['unread_bytes'] == 0) {
throw new ServerException('Failed retrieving data from the server!');
}
$sData = fread($oCon, $aStatus['unread_bytes']); // Hier loopt php vast met zijn timeout
fclose($oCon);
$this->_handle($sData);
}
?>
public function connect() {
$oCon = @fsockopen($this->iIP, $this->iPort, $errno, $errstr, 5);
if(!$oCon) {
throw new ServerException('Failed connecting to the server! '.$errstr ." (".$errno.")");
}
fwrite($oCon, 'open'.chr(13) . chr(10));
fread($oCon, 2);
fwrite($oCon, 'getstatus' .chr(13) . chr(10)); // Deze komt niet aan in java
$aStatus = socket_get_status($oCon);
if($aStatus['unread_bytes'] == 0) {
throw new ServerException('Failed retrieving data from the server!');
}
$sData = fread($oCon, $aStatus['unread_bytes']); // Hier loopt php vast met zijn timeout
fclose($oCon);
$this->_handle($sData);
}
?>
Weet iemand misschien de oplossing / alternatieve manier om informatie op te halen?
Koen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door EuWaS
PHP hulp
26/11/2024 22:23:04TJVB tvb
18/10/2009 18:41:00Wat wil je allemaal communiceren tussen java en php?
Je kunt er anders eventueel via webservices gaan praten (soap bijvoorbeeld)
Je kunt er anders eventueel via webservices gaan praten (soap bijvoorbeeld)
EuWaS
18/10/2009 19:05:00Wat ik wil laten communiceren is php die een variable ophaalt uit java (Dit kan alleen uit java komen omdat java een connectie heeft met de robot). Java draait op het moment alleen lokaal, ik heb daar nog niet gekeken of dat serversided kan worden.
Ik heb al gekeken naar java php bridge, maar daar kon ik geen duidelijk handleiding vinden.
Koen
Ik heb al gekeken naar java php bridge, maar daar kon ik geen duidelijk handleiding vinden.
Koen