PHP en mercury email authentication

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

13/08/2004 13:02:00
Quote Anchor link
Ik heb in Flash een contactformulier gemaakt dat d.m.v een php script wordt verzonden. Wanneer de bezoeker op de knop verzenden klikt worden de gegevens via email verzonden naar de beheerder van de pagina met de mail() functie. Tot zover gaat alles nog goed. Nu wil ik ook een email sturen naar de bezoeker over de ontvangst van de email. Dit heb ik ook geprobeerd met de mail() functie. Wij draaien echter hier een mercury mailserver. Zodra er dan een contactformulier verzonden wordt geeft de SMTP server de volgende melding:
We do not relay without RFC2554 authentication
Wanneer het een bezoeker is met een emailadres uit het eigen domein krijg ik deze melding niet.

Ik hoop dat de situatie zo een beetje duidelijk is. Ik zou dus graag willen weten hoe ik met php een email kan verzenden met de juiste authorisatie voor de mercury mail server.

Deze mail()functie heb ik nu:
mail($fromEmail,"Uw reactie op onze website","Geachte ".$hm." ".$fromName."\n\nHartelijk dank voor uw reactie op onze website.\nWij hebben uw aanvraag correct ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk op uw aanvraag reageren.");

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.