PHP & MySQL server status

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jack

Jack

03/06/2006 15:52:00
Quote Anchor link
Hoi,,

Hoe laaat ik zien of de Database (van iemands anders computer) en de Game Server online is??

Ik heb dit namelijk nodig voor een 3D RPG-game

ohjah en ik heb een error..
Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /home/teamssx/domains/teamssx.nl/public_html/sanctitymu/testindex.php on line 76

dit is het scriptje...
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?php session_start();                        
if($_SESSION['login2'] == 1)
{

echo(" » <a href="acessdenied.html" target="Main">Control Panel</a>");
//          echo(" » <a href="extra link.html" target="Main">Extra link</a><br>");
//  Een regel met '//' ervoor wordt een regel commentaar en komt dus niet in je script.
//  Haal de '//' weg voor die tweede regel dan krijg je die link ook te zien. Zo kan je meer
//  links toevoegen.

}

?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jack

PHP hulp

PHP hulp

17/11/2024 03:02:32

- SanThe -

- SanThe -

03/06/2006 16:18:00
Quote Anchor link
echo ' » <a href="acessdenied.html" target="Main">Control Panel</a>';

Jack

Jack

03/06/2006 16:27:00
Quote Anchor link
SanThe:
echo ' » <a href="acessdenied.html" target="Main">Control Panel</a>';

ey bedankt :P dat werkte :p

Kees de braak

Kees de braak

03/06/2006 16:42:00
Quote Anchor link
He waar ken ik dat script van :D Dat script had lars ook al, gemaakt door mij... schamend

Jack

Jack

03/06/2006 16:44:00
Quote Anchor link
marthijn:
He waar ken ik dat script van :D Dat script had lars ook al, gemaakt door mij... schamend

lol jah :P en behalve dat werkt joun inlog script owk al niet :P of het ligt aan me config.. of aan joun login xd

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.