PHP & MySQL wargame

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

03/07/2004 15:27:00
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Ik heb een probleem met mijn wargame. Ik heb veel bugs eruit gehaald maar 1 krijg ik er niet voor elkaar. Als ik mezelf aanmeld krijg ik een mail daarin staat mijn w8woord en mijn activatie link. Allemaal goed maar als ik me aanmeld en er zijn er nog meer online kan ik op zijn acount komen. Het klinkt raar maar het is zo.
Voorbeeld:
Stel jij als lezer vindt dit spel wel interresant en meldt je aan. Alles gaat goed todat je op hoofdkwartier drukt. Dan kan je ineens op mijn acount komen (hoeft niet maar het gebeurt dus wel) Dit is een hele grote bug omdat je zomaar iemand zijn geld kan doneren naar jezelf.

Kan iemand mij helpen?? Of als je iets nodig hebt om het uit te leggen, mail mij of voeg mij tijdelijk toe op msn: [email protected]
Gewijzigd op 04/07/2004 10:36:00 door

PHP hulp

PHP hulp

26/11/2024 22:33:36

Sebas

sebas

03/07/2004 18:39:00
Quote Anchor link
kun je het script laten zien?

03/07/2004 19:39:00
Quote Anchor link
Bedoel je het script waar de fout in zit?? Dan denk ik in deze: http://members.lycos.nl/onlinecriminalsgame/hq.zip
Maar dat weet ik niet zeker. Voeg me anders toe..
Gewijzigd op 04/07/2004 14:41:00 door

04/07/2004 14:20:00
Quote Anchor link
Weten jullie het ook al niet :( jammer...

Mitch X

Mitch X

04/07/2004 15:35:00
Quote Anchor link
Heb je het zelf geschreven?
Het is iig wel rommelig :P

Eerst even een vraagje :
- Waarom denk je dat het op deze page zit?

04/07/2004 16:52:00
Quote Anchor link
Neej ik heb het niet zelf geschreven deels maar niet alles. Ik denk dat het in die pagina zit omdat als ik in mijn game naar hq.php ga ik op een ander acount kom. Dus ik d8 dat het dar in zat. Het kan ook ergens anders aanleggen ik had pas geleden iemand op msn die zei dit maar dan snap ik niet wat ik er aan moet doen... Mischien dat jullie er wat aan hebben:
Je mag eerst wel in je script gaan veranderen je inlogcode enzo

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.