php en patchkast

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Antonov tonova

Antonov tonova

30/03/2008 12:19:00
Quote Anchor link
Beste lezers

ik loop zins kort stage bij Vezet Warmenhuizen. Ze zijn al een tijdje bezig met bouwen van nieuwe kantoren, dat betekend nieuwe patch kast voor de ict afdeling (waar ik dus zit :P )

nou hebben ze mijn als taak gegeven om de patch kast zo netjes en overzichtelijk in te delen, dit is me al aardig gelukt. ik heb zelf alles bij gehouden met pen en papier, alleen merkte ik dat je snel in de war raakt, van al die getalen en gekras.
nou vroeg ik me dus af is er niet iets voor om alles digitaal te registreren.

zelf zat ik te denken aan een database + formulieren (toevoegen, bewerken, verwijderen, totaaloverzicht) en deze weer te koppelen aan een website die weer lokaal is te bereiken voor ons afdeling.

zou iemand zo iets kunnen maken..... of bestaat er al zo iets ?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Antonov tonova

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 21:21:37

Arjen Halma
Moderator

Arjen Halma

30/03/2008 12:33:00
Quote Anchor link
Visio....

Antonov tonova

Antonov tonova

30/03/2008 12:42:00
Quote Anchor link
ja, dat kan een oplossing zijn,
alleen ik denk niet dat een bedrijf alleen daarvoor een licentie zal aanschaffen.

Peter Wessels

Peter Wessels

30/03/2008 12:56:00
Quote Anchor link
Sorry was even geïnteresseerd, is dit visio?
www.visio.org/ (A)

Lijkt me niet, url?

- -

- -

30/03/2008 12:59:00

- SanThe -

- SanThe -

30/03/2008 13:07:00
Quote Anchor link
lars schreef op 30.03.2008 12:19:
.. is er niet iets voor om alles digitaal te registreren. ..

En dan sla je het op op de server. Als er dan problemen zijn in de patchkast en het netwerk werkt niet dan kan je er niet bij.

Gewoon een duidelijk overzicht op papier lijkt mij nou niet het meest ingewikkelde om te maken.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.