php en patchkast
Antonov tonova
30/03/2008 12:19:00Beste lezers
ik loop zins kort stage bij Vezet Warmenhuizen. Ze zijn al een tijdje bezig met bouwen van nieuwe kantoren, dat betekend nieuwe patch kast voor de ict afdeling (waar ik dus zit :P )
nou hebben ze mijn als taak gegeven om de patch kast zo netjes en overzichtelijk in te delen, dit is me al aardig gelukt. ik heb zelf alles bij gehouden met pen en papier, alleen merkte ik dat je snel in de war raakt, van al die getalen en gekras.
nou vroeg ik me dus af is er niet iets voor om alles digitaal te registreren.
zelf zat ik te denken aan een database + formulieren (toevoegen, bewerken, verwijderen, totaaloverzicht) en deze weer te koppelen aan een website die weer lokaal is te bereiken voor ons afdeling.
zou iemand zo iets kunnen maken..... of bestaat er al zo iets ?
ik loop zins kort stage bij Vezet Warmenhuizen. Ze zijn al een tijdje bezig met bouwen van nieuwe kantoren, dat betekend nieuwe patch kast voor de ict afdeling (waar ik dus zit :P )
nou hebben ze mijn als taak gegeven om de patch kast zo netjes en overzichtelijk in te delen, dit is me al aardig gelukt. ik heb zelf alles bij gehouden met pen en papier, alleen merkte ik dat je snel in de war raakt, van al die getalen en gekras.
nou vroeg ik me dus af is er niet iets voor om alles digitaal te registreren.
zelf zat ik te denken aan een database + formulieren (toevoegen, bewerken, verwijderen, totaaloverzicht) en deze weer te koppelen aan een website die weer lokaal is te bereiken voor ons afdeling.
zou iemand zo iets kunnen maken..... of bestaat er al zo iets ?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Antonov tonova
PHP hulp
21/11/2024 21:21:37Antonov tonova
30/03/2008 12:42:00ja, dat kan een oplossing zijn,
alleen ik denk niet dat een bedrijf alleen daarvoor een licentie zal aanschaffen.
alleen ik denk niet dat een bedrijf alleen daarvoor een licentie zal aanschaffen.
Peter Wessels
30/03/2008 12:56:00- -
30/03/2008 12:59:00Nee, Microsoft Visio volgens mij :)
- SanThe -
30/03/2008 13:07:00lars schreef op 30.03.2008 12:19:
.. is er niet iets voor om alles digitaal te registreren. ..
En dan sla je het op op de server. Als er dan problemen zijn in de patchkast en het netwerk werkt niet dan kan je er niet bij.
Gewoon een duidelijk overzicht op papier lijkt mij nou niet het meest ingewikkelde om te maken.