PHP en zoekmachine optimalisatie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Cygio

cygio

15/03/2008 08:07:00
Quote Anchor link
Hoi hoi,
Momenteel ben ik me aan het verdiepen in zoekmachine optimalisatie, een niet geheel onbelangrijk onderdeel m.b.t sites bouwen.

Maar nu vroeg ik me af hoe google bv. omgaat met pagina's die met behulp van PHP gegevens ophaald uit een database. Maakt het verschil of je de tekst/plaatjes en linkjes rechstreeks in de html opneemt, hierbij lettend op keywords en de alt teksten van de plaatjes etc. of de pagina laat vullen met php uit een database, ook hier weer lettend op keywords in de links en alt teksten etc.

Dus hoe interepeert de google bot zo'n pagina, gewoon als een normale html pagina of toch net anders.
Kan iemand hier antwoord opgeven met eventuele tips/suggesties die ik eventueel kan gebruiken.

PHP hulp

PHP hulp

17/11/2024 08:39:59

Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

15/03/2008 08:12:00
Quote Anchor link
php is toch server side, dus de bot krijgt hem net zo te zien als dat jij hem ziet.

of klopt dit niet?

Cygio

cygio

15/03/2008 08:15:00
Quote Anchor link
Dat is dus ook mijn puntje van twijfel , mede daarom de vraag

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.