PHP Form + Attachment
Ik heb totaal geen verstand van PHP, maar heb voor een opdrachtje dringend een mailforumlier met attachment nodig!
Het moet er zeg maar zo uit zien:
Naam:
E-mail:
Adres:
Postcode:
Kan iemand me een kant en klaar scriptje bezorgen?
Het liefst zo simpel mogelijk, met eventuele uitleg.
Groetjes
Petra
kijk maar is naar PHP mailer
Ik vroeg niet om een alternatief, ik vroeg om een kant en klaar script.
Ik wil er best eentje voor je maken, tegen betaling natuurlijk
Alles valt te leren zo ook PHP. Wij bezorgen geen php-scripts, het enigste wat we kunnen doen is je mee te helpen met dit te bouwen. Maar dan zul jij toch een begin moeten maken.
Petra schreef op 12.11.2009 19:36:
Ik vroeg niet om een alternatief, ik vroeg om een kant en klaar script.
Beetje vriendelijker mag wel hoor.
Het is een goede tip die je kreeg.
PHP is heel uitgebreid en ik heb 't simpelweg alleen nodig voor een mailforumlier waar een bijlage aan toe te voegen is. Ik heb al veel site's afgestruimd en kom iedere keer op hetzelfde probleem uit. Ik krijg error's. En doordat ik verder niet weet waarom die error's er zijn strand ik zo'n beetje altijd daar.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Petra
Dan kunnen er vast een heleboel mensen je van jouw probleem afhelpen.
Ik zou je adviseren een nieuw topic te plaatsen met een duidelijke titel betreft je probleem. Als mensen dit topic nu lezen zullen ze nieteens de moeite nemen je te helpen. Mocht je mij advies niet willen volgen. Dan kan ik alvast voorspellen dat er vandaag geen mail form komt ;) terwijl het 10 minuten werk is als je weet wat je doet.
we zijn hier toch om elkaar te helpen????
@lucien: Zij wil geen hulp, zij wil een kant en klaar iets. En dat is heel iets anders dan hulp. Ze zal wel met een deadline te maken hebben en daar een onjuiste planning mee hebben gemaakt. Tja, als zij het dan niet zelf kan, dan moet ze maar gaan sparen en iemand inhuren lijkt mij.