PHP form in HTML
Ik heb in HTML een indexpagina gemaakt en een inschrijfpag. En ik heb via http://www.formmail-maker.com/generator.php een prachtig inschrijfformulier gemaakt. En dat laatste werkt goed maar.... ik mis dus een beetje nette pagina.
Die heb ik met hulp van kant en klare template in NVU gemaakt. Een indexpagina met een link naar inschrijfpagina. Zodat ik een mooie (..) opmaak heeft. Daarin wil ik nu dat form zetten. Maar met image lukt het niet. Is het dan niet zo simpel als ik dacht, dat ik een regel toe te voegen?
Ik weeeet het. Ik zou er veel meer van moeten begrijpen maar het formulier ziet er behoorlijk aantrekkelijk uit. Met antwoordmail enz enz.
En toch probeer ik het, is er iemand die me wil helpen? Al is het maar een voorbeeld.
Wat heb je nu aan code?
Is dat .php of .html ?
Ik dacht heel simpel een koppeling in de html pagina naar php zoals toe te voegen maar dat werkt niet. Zou dat wel moeten kunnen en zo ja, waar moet ik opletten als ik het in de html-pagina zet. Kan dat bijv gewoon onderaan, of juiste bovenaan of op de plek waar het moet komen?
Het meest voor de hand liggend is index.html wijzigen in index.php
Kan ik een html pagina zomaar hernoemen of zitten er voorwaarden aan.
Geen probleem.