PHP formulier --> webpagina
Kent er iemand een PHP of misschien javascript dat de gegevens van een formulier omzet in een webpagina?
Bv. formulier moet je invullen je naam en een tekstje over jezelf en dan zou het script er een webpagina van moeten maken waar de naam dan in een bepaald lettertype staat en het tekstje eronder.
Of weet misschien iemand wat ik moet zoeken in het engels want ik vind niet direct iets.
GRs Lode
Bv. formulier moet je invullen je naam en een tekstje over jezelf en dan zou het script er een webpagina van moeten maken waar de naam dan in een bepaald lettertype staat en het tekstje eronder.
Of weet misschien iemand wat ik moet zoeken in het engels want ik vind niet direct iets.
GRs Lode
PHP hulp
23/11/2024 23:36:31Sander D
29/09/2004 08:41:00je kunt het beste deze teksten via formulier opslaan in een database en deze hierna vervolgens weer uitlezen d.m.v. een id nummer mee te geven aan het PHP script die je vervolgens weer voor de mysql query gebruikt
Elwin - Fratsloos
01/10/2004 12:54:00Lode:
Goede reden om het wel te worden lijkt mij. Maar goed, ik ben benieuwd hoe je het opgelost heb... :)Bedankt Sander, ik heb het al anders opgelost want ik ben niet zo goed met PHP
GRs Lode
GRs Lode
Elwin
Jorik
24/10/2004 17:39:00gewoon textvelden (in een formuliertje) in HTML..
dan action op een php pagina waar je het op wilt laten zetten.
En dan weergeven met
naamvantextveld vervangen door hoe je het textfield genoemd hebt..
dan action op een php pagina waar je het op wilt laten zetten.
En dan weergeven met
naamvantextveld vervangen door hoe je het textfield genoemd hebt..
Killalot
24/10/2004 17:40:00Je kan html commando's echoen in php. Je moet dan wel zorgen dat alle html "aanhalingstekens" vooraf gegaan worden door een schuine streep \.
Dus bijvoorbeeld zo:
Dus bijvoorbeeld zo:
Gewijzigd op 24/10/2004 17:41:00 door Killalot