php foutmeldingen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Robin

robin

21/03/2006 18:02:00
Quote Anchor link
eej,

ik heb apache2 geinstaleerd samen met php 5 volgens een verhaaltje op deze site, stont er allemaal erg mooi en dudelijk, en nu draaid php wel atans ik zie wel dat php scherm met al die info als ik phptest opvraag.

het rare is dat het ene script wel werkt, en het andere niet:S volgens apache draat php wel!

wie weet wat hier aan de hand van zijn!

ohja die erro zal ik wel weer ff opzoeken en posten als het nodig is!

groetjes

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 08:42:19

21/03/2006 18:06:00
Quote Anchor link
Als je de slimme vragen stellen tut ook had gelezen zou je weten dat errors posten ook wel handig is.

21/03/2006 18:07:00
Quote Anchor link
Op welke manier werken je scripts niet?
Doen ze het niet of krijg je gewoon je PHP bron-code terug op je scherm/in de HTML-bron?

edit: Sebas was me voor :-P
btw Laat ik die tut voor de grap ook een gaan lezen:-P
Gewijzigd op 21/03/2006 18:09:00 door

Robin

robin

21/03/2006 20:03:00
Quote Anchor link
jah ik zie als ik die fout melding krijg allen een wit scherm met de melding dat er fouten zitten in bepaalde lijen, bv line 20

Robin

robin

25/03/2006 12:18:00
Quote Anchor link
ik zal toch nog een error posten, hier is ie:
dit is bij een anders GOED WERKEN berichenbalkje de error. als ik BV index.php oproep koptie de index.php wel tevoorschijn, maar waar normaal me berichen moeten komen zijn allen deze errors te zien:

Warning: include(config.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 116

Warning: include() [function.include]: Failed opening 'config.php' for inclusion (include_path='.;C:\php5\pear') in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 116

Notice: Undefined variable: hits in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 117

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 118

Notice: Undefined variable: getal in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 118

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 119

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 120

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 121

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 122

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 123

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 124

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 125

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 126

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 127

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 128

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 129

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 130

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 131

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 132

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 133

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 134

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 135

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 136

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 137

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 138

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 139

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 140

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 141

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 142

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 143

Notice: Undefined variable: dir in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 144

Notice: Undefined variable: hits in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 117

Notice: Undefined variable: bestand in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 155

Notice: Undefined variable: leeg in C:\server\Apache2\htdocs\index.php on line 156

25/03/2006 12:20:00
Quote Anchor link
[faq]6[/faq] is de bron van het antwoord. Config.php kan niet geopend worden.

Trouwens, gebruik jij isset() om te kijken of vars bestaan?

- SanThe -

- SanThe -

25/03/2006 12:23:00
Quote Anchor link
Het bestand 'config.php' kan niet worden gevonden, dus ook niet geopend. De rest zijn vars die (nog) niet bekend zijn.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

25/03/2006 12:30:00
Quote Anchor link
Dit heeft weinig met apache/php te maken. Eerder met een ranzig geschreven scriptje zegmaar.

Harmen

Harmen

25/03/2006 12:33:00
Quote Anchor link
Bleêérg.. hoezo verschrikkelijk script dan..
Post hem es?

Wil je alsjeblieft een *beetje* op je spelling letten??
Andes leezt et so eritand

25/03/2006 12:35:00
Quote Anchor link
Harmen:
Bleêérg..
Je begint al over te geven en kritiek te leveren voordat je het script gezien hebt. Zo ranzig hoeft het niet te zijn...

Harmen

Harmen

25/03/2006 12:55:00
Quote Anchor link
34 errors, dan zeg ik wel Bleêérg..

25/03/2006 12:56:00
Quote Anchor link
Harmen:
34 errors, dan zeg ik wel Bleêérg..
error_reporting(E_ALL ^ E_NOTICE);
Dan zeg ik ook Blèéêrg...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.