PHP freelance opdracht reserveringsscript
Op het moment ben ik bezig met ontwikkelen van een nieuwe website voor een fietsverhuur bedrijf. Wegens onvoldoende php kennis om dit project in de beperkte tijd af te ronden ben ik op zoek naar een phphulp.
Wat moet er gebeuren: er moet een catalogus systeem met alle fietsen komen, deze moeten worden toegevoegd aan een reservering (winkelwagentje). De klant vult zijn of haar gegevens in en de datum van begin en einde van verhuur. En kan de reservering doorvoeren. Er zijn geen klant logins aanwezig op de site. Nadat de klant haar reservering heeft geplaatst en haar gegevens heeft ingevuld wordt er een klantnummer aangemaakt wat de klant bij een eventuele tweede bestelling opnieuw kan gebruiken.
Overige aantekeningen:
- CSS en HTML worden volledig door eigen verzorgd
- Backoffice niet benodigd, eventueel in overleg
- Eventueel in overleg een extra agendascript uit te besteden.
Voor deze opdracht zoek ik een freelancer die ervaren is met php en MySQL, eventueel ingeschreven bij KvK is pluspunt.
Budget/ richtprijs.
Afhankelijk van verrichtte werkzaamheden 500 – 1000 euro.
Voor contact:
[email protected]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kevin damstra
Hangt er alleen vanaf wanneer de deadline is, heb het tot eind van deze maand nog erg druk.
Ik ben ook geïnteresseerd. Deadline maakt niet uit.
Neem anders even contact met mij op
Deadline ligt op 19 februari, dit omdat het project moet worden opgeleverd op 1 maart. Ik wil toch de tijd nog hebben om met de klant het project te evalueren en eventueel dingen bij te stellen.
Offtopic:
@Erik,
Ik las bij jou even te snel, ik dacht dat je 2e regel was:
"Kies mij" maar dan in meer woorden :P
kevin damstra schreef op 21.01.2010 12:21:
Wat houdt het in:
Op het moment ben ik bezig met ontwikkelen van een nieuwe website voor een fietsverhuur bedrijf. Wegens onvoldoende php kennis om dit project in de beperkte tijd af te ronden ben ik op zoek naar een phphulp.
Wat moet er gebeuren: er moet een catalogus systeem met alle fietsen komen, deze moeten worden toegevoegd aan een reservering (winkelwagentje). De klant vult zijn of haar gegevens in en de datum van begin en einde van verhuur. En kan de reservering doorvoeren. Er zijn geen klant logins aanwezig op de site. Nadat de klant haar reservering heeft geplaatst en haar gegevens heeft ingevuld wordt er een klantnummer aangemaakt wat de klant bij een eventuele tweede bestelling opnieuw kan gebruiken.
Overige aantekeningen:
Voor deze opdracht zoek ik een freelancer die ervaren is met php en MySQL, ingeschreven bij KvK is een vereiste.
Budget/ richtprijs.
Voor contact:
[email protected]
Overige aantekeningen:
Voor deze opdracht zoek ik een freelancer die ervaren is met php en MySQL, ingeschreven bij KvK is een vereiste.
Budget/ richtprijs.
Voor contact:
[email protected]