(php) freelancer gezocht
•Functie eisen: mijn wensen kunnen realiseren
•Wat jij biedt: freelance
•Budget: afhankelijk van tijd/te maken producten (paar 100 euro)
•Daans - [email protected]
Ik ben op zoek naar iemand die het volgende kan bouwen voor mij:
Voorbeeld: http://www.ballonboog.nl/ballonboog.html
Het gaat om ballondecoratie voorbeelden die dynamisch worden opgebouwd.
Het idee is om via internet een (php) module aan te roepen, met variabele als kleur (rgb, of webcode) en decoratie type en dat vervolgens het voorbeeld gerenderd wordt.
Het uiteindelijke doel is om diverse decoraties (boog, pilaar, slinger, cloudbuster, ballontros) dynamisch te kunnen genereren.
Ik wil deze modules gratis aanbieden aan collega decorateurs (met reclame), dus zij moeten deze modules kunnen aanroepen via hun site (de module draait op mijn site).
Als er mensen zijn die denken dit te kunnen en het willen maken hoor ik het graag.
Beloning in overleg (afhankelijk van het werk, geen idee namelijk)
Heb zelf al wat aangeklooit met allemaal losse plaatjes, maar dan moet ik voor elke kleur een aparte set plaatjes maken, volgens mij moet dit ook beter/makkelijker kunnen.
Het mooiste zou zijn dat van iedere ballon afzonderlijk de kleur gekozen kan worden, zodat ook (complexe) patronen mogelijk zijn.
Ik hoor graag van u,
Daniel
Gewijzigd op 14/12/2010 12:04:44 door Daniel Schlingmann
criteria.
- Deadline?
- Locatie?
- Contact gegevens
- functie eisen
En is "Scripter gezocht" wel een goede titel.[/modedit]
Graag je vacature optimaliseren conform de - Deadline?
- Locatie?
- Contact gegevens
- functie eisen
En is "Scripter gezocht" wel een goede titel.[/modedit]
Gewijzigd op 14/12/2010 11:36:58 door Bas IJzelendoorn
Hoe kom je aan de vormen? Wat is dynamisch? Alleen de kleuren of moet het script zelf de ballon trossen maken? Is het niet makkelijker met flash te realiseren? Je zou dan een plaatje kunnen maken en elke ballon aanklikbaar kunnen maken en de gegevens opslaan. Of je doet het met javascript (ajax).
Heb daar ook wel wat van gelezen op internet.
Dan maak ik de plaatjes van de decoraties met standaard kleuren en dan zou het script de kleuren moeten vervangen.
Daniel
De tool gratis beschikbaar gesteld aan iedereen die het zou willen gebruiken.
We zijn er immers voor om elkaar te helpen, niet?
Groeten,
Daniel
Ben er wel benieuwd naar