PHP FTP te sloom

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mark

mark

21/08/2008 11:23:00
Quote Anchor link
Ik probeer een FTP manager te maken met PHP. Opzich werkt die maar als een folder wil openen die maar beetje groot is (30 bestanden/folders) dan werkt het niet meer.

Doe ik iets fout?
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
$login = @ftp_login($conn, $ftpUser, $ftpPass)
$nodes = array();
if(is_array($fList)){
    for($i = 0; $i < sizeof($fList); $i++){
        if($fList[$i] == '.' || $fList[$i] == '..' || substr($fList[$i], 0, 1) == '.')continue;
        if(@ftp_chdir($conn,'/phpBB3/source/'.$node.'/'.$fList[$i])){
            $nodes[] = array('text'=>$fList[$i], 'id'=>$node.'/'.$fList[$i], 'cls'=>'folder');
        }
        else{
            $nodes[] = array('text'=>$fList[$i], 'id'=>$node.'/'.$fList[$i], 'cls'=>'file', 'leaf'=>true);

}

}
}
else{
    echo "$workingDir contains no files.";
}
ftp_quit($conn);
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 18:21:36

Jelmer -

Jelmer -

21/08/2008 11:37:00
Quote Anchor link
Ik denk dat dat komt doordat je relatief vaak ftp_chdir aanroept. Iedere keer dat je die aanroept moet je script wachten op antwoord van de FTP Server.

Wanneer je ftp_rawlist gebruikt kan je aan de hand van het eerste karakter van dat ding achter de naam van een bestand zien wat voor iets het is. Dan zijn al die ftp_chdir aanroepen niet meer nodig zolang je maar 1 map wilt doorlopen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.