PHP Functies net zoals bij HTML

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wesley Toet

Wesley Toet

31/01/2007 11:59:00
Quote Anchor link
Hallo,

is het in dreamweaver mogelijk om netzoals je met de html dingen hebt dat je <link typt dat die dan alle functies geeft die erbij kunnen..

dus als ik

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?

mysql_

typ dat die dan aangeeft query en eventuele andere opties..

Kan dit ??

Als dit niet kan zijn er dan andere programma's voor die dit wel kunnen ?

Mvg.
Wesley Toet

PHP hulp

PHP hulp

20/11/2024 08:31:33

- wes  -

- wes -

31/01/2007 12:06:00
Quote Anchor link
golive doet het

ik vind het irritant in dreamweaver dus als ik er al in code staat het uit

- SanThe -

- SanThe -

31/01/2007 12:07:00
Quote Anchor link
Vraag staat in verkeerde forum. Hoort in Koffiehoek. Heeft verder niks met php te maken. Het is een dreamweaver vraag.

En ook nog welkom Wesley.

Wesley Toet

Wesley Toet

31/01/2007 12:12:00
Quote Anchor link
Sorry voor de verkeerde onderwerpplaatsing.

Bedankt Santhe, Ik loop al een tijdje mee maar nooit aangemeld. Las altijd de tutorials,scripts, forum enzo..

@wes: golive is van adobe maar daar staat dat het met CSS te maken heeft... Is het ook voor php ??

Bo az

Bo az

31/01/2007 12:12:00
Quote Anchor link
Zend Studio doet dat wel. Waarschijnlijk kan Eclipse het met de juiste plugin ook. Dreamweaver naar mijn weten niet.

@SanThe, echt een koffie hoek vraag vind ik dit niet, vandaar dat ik 'm hier laat staan...

Wesley Toet

Wesley Toet

31/01/2007 12:15:00
Quote Anchor link
Bedankt voor je reactie Boaz ik gaat zend studio eens downloaden en de tryout proberen

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.