Php goed geinstalleerd, maar wordt niets weergegeven
phpinfo(); dan wordt het scherm netjes weergegeven, echter als ik een script download ( het maakt niet uit wat voor script dan wordt er slechts een witte pagina weergegeven.
Ik krijg dus geen foutmeldingen (gelukkig) maar ook zie ik niet wat er weergegeven moet worden.
Ik heb op diverse sites al gevraagd wat ik eraan kan doen maar niemand heeft een zinnig antwoord. Ik zal vanavond als ik thuis ben ook nog even een scriptje posten.
groetjes en alvast bedankt voor de hulp Kevin
noem het bijvoorbeeld test.php:
Als het goed is krijg je nu een hele waslijst.
Wat ook het probleem kan zijn is dat je tot nu toe alleen maar scripts hebt geprobeerd die mysql gebruiken en geen foutafhandeling hebben, in de zin van laten we alle fouten lekker niet weergeven, en gewoon doen alsof er niets is, en een lege pagina geven.
MySQL kun je halen op http://www.mysql.com
Probeer eerst eens wat hele simpele scripts die alleen bestanden gebruiken voor opslag, zoals bijvoorbeeld zo'n gastenboekscript.
En phpinfo() is geen tag.
Array ( [ALL_HTTP] => HTTP_ACCEPT:image/gif, image/x-xbitmap, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-shockwave-flash, application/vnd.ms-excel, application/vnd.ms-powerpoint, application/msword, */* HTTP_ACCEPT_LANGUAGE:nl HTTP_CONNECTION:Keep-Alive HTTP_HOST:localhost HTTP_USER_AGENT:Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 1.1.4322) HTTP_ACCEPT_ENCODING:gzip, deflate [HTTPS] => off [SCRIPT_NAME] => /index.php [HTTP_COOKIE] => [AUTH_PASSWORD] => [AUTH_TYPE] => [AUTH_USER] => [CONTENT_LENGTH] => 0 [CONTENT_TYPE] => [PATH_TRANSLATED] => D:\website [QUERY_STRING] => [REMOTE_ADDR] => 127.0.0.1 [REMOTE_HOST] => 127.0.0.1 [REMOTE_USER] => [REQUEST_METHOD] => GET [SERVER_NAME] => localhost [SERVER_PORT] => 80 [SERVER_PROTOCOL] => HTTP/1.1 [SERVER_SOFTWARE] => Microsoft-IIS/5.1 [APPL_MD_PATH] => /LM/W3SVC/1/ROOT [APPL_PHYSICAL_PATH] => D:\website\ [INSTANCE_ID] => 1 [INSTANCE_META_PATH] => /LM/W3SVC/1 [LOGON_USER] => [REQUEST_URI] => /index.php => /index.php [SCRIPT_FILENAME] => D:\website\index.php [ORIG_PATH_INFO] => /index.php [PATH_INFO] => [ORIG_PATH_TRANSLATED] => D:\website\index.php [DOCUMENT_ROOT] => D:\website [PHP_SELF] => /index.php [HTTP_ACCEPT] => image/gif, image/x-xbitmap, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-shockwave-flash, application/vnd.ms-excel, application/vnd.ms-powerpoint, application/msword, */* [HTTP_ACCEPT_LANGUAGE] => nl [HTTP_CONNECTION] => Keep-Alive [HTTP_HOST] => localhost [HTTP_USER_AGENT] => Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 1.1.4322) [HTTP_ACCEPT_ENCODING] => gzip, deflate [argv] => Array ( ) [argc] => 0 )
groetjes Kevin
sorry jelmer maar ik bedoel als ik in het gastenboek probeer te schrijven krijg ik 5 foutmeldingen hij wordt trouwens wel gewoon goed weergegeven snap er nu echt niets meer van ....
is het een gastenboek met MYSQL of text bestandje? anders moet je eerst MYSQL installeren, en kan je die fouten niet gewoon hierneer zetten. Daar hebben de meeste wat aan!
het is met een text bestandje dus geen mysql nodig (al heb ik hem wel geinstalleerd staan)