PHP, Help ik kan het niet alleen
Ik snap er helemaal niks van misschien ben ik maar een amateur maar als ik een bestand upload en dan dit invul: llr.arnedeboer.nl/forumtest.php dan gaat hij macromedia openen. Maar als ik mambo installeer met de attributen doet hij het wel prima.. WAAROM herkent hij geen php en me computer ook niet:S heel vervelend kan iemand me helpen
Arne
En je computer al helemaal niet, omdat php eerst door de zogenoemde php parser moet gaan, voordat hij iets op je scherm kan toveren.
doe is gewoon
http://llr.arnedeboer.nl/forumtest.php echt heel vaag als jij daar op klikt doet hij het dan wel??
Mijn host herkent wel php want mambo installeert hij zo.. en ik had ooit ook een member systeem erop gezet in PHP dat herkende hij ook en dat deed hij ook.. :) maar dit herkent hij niet: http://llr.arnedeboer.nl/forumtest.php echt heel vaag als jij daar op klikt doet hij het dan wel??
Mijn host herkent wel php want mambo installeert hij zo.. en ik had ooit ook een member systeem erop gezet in PHP dat herkende hij ook en dat deed hij ook.. :) maar dit herkent hij niet: Ik denk ook dat je host, of je subdomein, geen PHP ondersteund, met de pagina zelf is niks mis.
Probeer in dezelfde directory als forumtest.php eens een nieuw bestand aan te maken: test.php
Met daarin:
Hiermee zal, als de host PHP ondersteund, het volgende getoond worden:
Host ondersteund PHP
Indien dit niet zo is, en de host het exit; commando negeerd zul je dit zien:
< ?php
echo "Host ondersteund PHP";
exit;
? >
Host ondersteund geen PHP.
Edit:
Forumtest.php is verder goed, op localhost werkt hij prima. Daar ligt het dus zeer waarschijnlijk niet aan.
Forumtest.php is verder goed, op localhost werkt hij prima. Daar ligt het dus zeer waarschijnlijk niet aan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Andries Louw Wolthuizen
Oke ik zal een test bestand aankaen met die php code
ik heb het bestand test.php aangemaakt.
Die opent hij wel gewoon....
llr.arnedeboer.nl/test.php
Maar andere php code's herkent hij niet op mambo na en wat moest ik installeren als mijn pc php wil herkennen?
Arne
ik ben ook zo'n sukkel he heb ik geen toestemming gegeven voor php....:) danke voor alles!!
als ik hulp nodig heb ik weet jullie te vinden greetz arne
Enig zelf respect zal wel mogen hoor.
You're welcome!
Arne:
Hallo, PhpFreakz
Want dat is een héél ander forum en daar willen we niet mee worden vergeleken. ;-)
sorry hoor ik wist niet dat dat ook een php forum was...
greetz Arne
@ Arne: je had hopelijk de smiley gezien aan het eind van SanThe's post.
Jan:
@ Arne: je had hopelijk de smiley gezien aan het eind van SanThe's post.
Juist. Hahaha.