Php hosting
Ik ben een site in php en mysql aan het maken en zoek iemand waar ik deze kan hosten.
Iemand kon me www.dshosting.be . Heeft iemand hier ervaringen mee of andere tips?
Alvast bedankt!
Groetjes
Elsje G
www.pcextreme.nl is echt heel goedkoop en goed
en.. adam hoe ken jij www.pcextreme.nl ?? is nie zo bekend toch?
en.. adam hoe ken jij www.pcextreme.nl ?? is nie zo bekend toch?
hoeveel downtime hebben ze?
zijn de servers stabiel, hebben ze goede snelheid?
dat is voor internet niet zo erg, maar voor een server moet dat altijd het geval zijn
het slaat nergens op om een host met een FUP te maken
Ik geloof dr geen fuck van deze prijzen nog mensen te eten kan geven. Weer iemand die niet doorheeft dat loonkosten ook kosten zijn.
Quote:
oh het kan best hoor, ze zeggen er niet bij hoeveel dataverkeer je krijgt dus het kan van alles zijn ;)Ik geloof dr geen fuck van deze prijzen nog mensen te eten kan geven. Weer iemand die niet doorheeft dat loonkosten ook kosten zijn.
misschien krijg je maar 10mb dataverkeer per maand, nou das prima te doen voor 1,50 per maand :)
Ben ik over 6GB per maand heen moet ik per GB 2 euro betalen...
Wel goede snelheden en zeker goede klantenservice: www.digitalus.nl
Tjaaah: www.is.nl 10000x beter maar een asp hosting.
* 5000MB Webruimte
* 125GB Dataverkeer*
0,24 per GB. Als ik kon zou ik daar dan mijn bandbreedte inkopen. Deze goedkoop riekt naar duurkoop.
Maar mocht je serieus geinsteresseerd in deze aanbieder zijn kan je natuurlijk altijd even contact opnemen om polshoogte te nemen en daarop te beslissen.
Grtz,
Arend
PCextreme was een paar weken geleden wat vaak down, omdat er veranderingen waren van routers en andere dingen in het datacentre.
PCextreme is zeer goedkoop, omdat het wordt gerund door jonge mensen. Hun servers hebben ze van www.managed.com.
Ik heb goede ervaring met PCextreme, en de service is uitstekend. Het is zeker een aanrader.
Bij het kleine pakket van PCextreme heb je een maximum van ongeveer 10gb bandwidth voordat ze je een emailtje sturen met een vriendelijk verzoek iets minder bandwidth te produceren of anders over te stappen naar ander pakket.
Ze zijn zo goedkoop omdat het door 3, eigenlijk 2, jonge mensen wordt gerund. Ze hebben zo'n 700-800 klanten op het moment.
Dit is alle informatie die ik jullie kan geven
Quote:
digitalus is wel goed ja, maar daar heb ik ook wel regelmatig downtime gezienBij mij datalimieten: 2500MB (per maand)
maar dat is prima te doen voor die prijs
het is een prima host en de service is goed (ik vind alleen de webbased controll wat tegenvallen, ik heb beter gezien)
www.is.nl, fantastische host maar ook redelijk duur en het is ASP, maar als je een asp host zoekt zeker een aanrader
Groeten bram
in 15 maanden 1 keer downtime gehad van 2 uur omdat de data werd over gezet naar een nieuwe server......
succes met de beslissing ;)
www.games-on.nl
mail een van de crew leden maar, ze doen ook webhosting met mySQL en PHP, ik heb er zelf een forum draaien, ze zijn echt ONGELOOFLIJK goedkoop....
mail een van de crew leden maar, ze doen ook webhosting met mySQL en PHP, ik heb er zelf een forum draaien, ze zijn echt ONGELOOFLIJK goedkoop....
Alles is reeds actief, ook domeinnaam en zo.
Dus momenteel ben ik er heeeeeeeel erg gelukkig.
Snel, degelijk, ... . Ik heb gechat met een klant van hen en zijn website is nog nooit down geweest.
Het configuratiepaneel is ook erg graaf!!!
Groetjes en bedankt voor de reacties!
Elsje
Quote:
phphulp.nl draait op Halma.nl kan je altijd ook even kijken, super stabiel
in 15 maanden 1 keer downtime gehad van 2 uur omdat de data werd over gezet naar een nieuwe server......
Stabiel misschien, maar phphulp is een behoorlijk trage site
Hahahaha :D
www.chsweb.tk ECHTE aanrader en helemaal gratis.. het proberen waard TOCH?
ga hier eens kijken: Inderdaad helemaal niet verkeerd
Quote:
Quote:
phphulp.nl draait op Halma.nl kan je altijd ook even kijken, super stabiel
traagheid is nu ook opgelost.. kwam door tabelletje met mee dan 200.000 rows erin.. was nog een stats progje wat ik ooit eens in het begin van mijn php cariere gemaakt had :p