Php hosting

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Mitch X

Mitch X

19/05/2004 17:32:00
Quote Anchor link
Het gaat nu zeekur snel :)

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 01:49:04

20/05/2004 00:07:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb misschien wel een leuk adres voor goedkope hosting !! Het bedrijf is van mijn broer en heeft snelle SERVERS die echt alle talen aankunnen. Die servers staan in een bunker in Amsterdam ( echt gaaf daar :D )

dus kijk maar `s op www.minded.nl trouwens die lay-out heb ik gemaakt ik weet niet of jullie het wat vinden maar dat hoor ik dan wel mazzel

KEEP IT UP!! gr. MENNO

Mitch X

Mitch X

20/05/2004 00:27:00
Quote Anchor link
De layout is wel okee :)

Alleen : De opgeroepen pagina bestaat niet.
Terwijl ik gewoon op een link klik :S

23/05/2004 17:21:00
Quote Anchor link
www.thehost.nl als je geluk hebt heb je na twee uur je website online

25/05/2004 19:44:00
Quote Anchor link
digitalus en vdx zijn bagger tot er met. Als er problemen zijn is het nooit hun fout altijd een ander. Laat mij dus niet lache.
Geef mij maar All4internet.nl Niet de goedkoopste maar zeker niet duur maar wel kwaliteit spul! en moeilijk doen ze daar niet.

Rick

Rick

25/05/2004 20:30:00
Quote Anchor link
Quote:
traagheid is nu ook opgelost.. kwam door tabelletje met mee dan 200.000 rows erin.. was nog een stats progje wat ik ooit eens in het begin van mijn php cariere gemaakt had :p
Heeft de server al moeite met 200.000 regels?
vaag, dat moet makkelijk kunnen (afhankelijk van wat voor en hoeveel data erin staat, maar met een stats progje kan dat niet veel zijn)

en de site is idd sneller, maar het duurt nogsteeds even voordat hij begint te laden
als hij eenmaal laad dan is hij zo klaar

29/05/2004 15:47:00
Quote Anchor link
nu ook met domein.. (10 euro per jaar)
gratis php mysql hosting met perl en meer..
www.chsweb.tk

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.