PHP Hulp gezocht
Gewijzigd op 01/11/2012 11:53:07 door Erik Rijk
Wij, als leden staan je graag bij met advies en hulp als je met een concreet probleem loopt en aan kunt tonen waar je al naar gezocht heb en geprobeerd hebt en de intentie hebt om het zelf op te lossen.
In het laatste geval wil ik je vragen om je titel en begin post aan te passen zodat andere leden een betere omschrijving hebben van waar jij tegenaan loopt.
Mocht je daar geen gehoor aan geven of dit hoort een vacature te zijn zal ik deze sluiten. Een vacature kun je plaatsen in het vacature gedeelte.
En met alleen een linkje naar je berichten pagina kunnen we niet veel natuurlijk, de afbeelding verwijst naar captcha.php. Dat is dus geen afbeelding maar een pagina! Wellicht dat er iets in dat script ook niet meer klopt zoals een functie die niet meer ondersteunt wordt.
Dus je hebt 2 keuze 1 snelle en 1 goede!
De goede is, alle deprecated functies eruit halen en hun opvolgers gebruiken.
De snelle is, je provider bellen en vragen of ze een roll-back kunnen doen naar de vorige versie van PHP die de functies nog wel ondersteunen.
Gewijzigd op 01/11/2012 11:41:57 door Chris PHP
Maar zoals Kees al zei; we kunnen niets zonder code e.d.
Zoals ik al zal er ook wel functies in dat script staan die deprecated zijn. Dus zal hij daarin moeten kijken. Maar je snapt zelf toch ook wel dat met een link naar de online pagina waar de X staat wij niets kunnen zien lijkt me.
groet
ROnnie