PHP Hulp
Serge Girard
29/06/2011 20:48:10Beste mensen,
Een tip: als ik per abuis een verkeerd paswoord hier ingeef kan ik telkens mijn emailadres opnieuw intikken (of copy-paste doen).
Een echte beginnersfout..?
Voor de rest: Perfect!
Een tip: als ik per abuis een verkeerd paswoord hier ingeef kan ik telkens mijn emailadres opnieuw intikken (of copy-paste doen).
Een echte beginnersfout..?
Voor de rest: Perfect!
PHP hulp
05/11/2024 22:12:19Jordi Kroon
29/06/2011 21:23:08Wat is hier beginner aan ?
Stel je typt je verkeerd in? Dan moet je dat ook weer aanpassen. Kost meer tijd
Stel je typt je verkeerd in? Dan moet je dat ook weer aanpassen. Kost meer tijd
Serge Girard
29/06/2011 21:26:34Ja leuk, als je formulieren met veel velden met veel pijn en moeite hebt ingebracht en er is IETS fout.. kun je de hele zooi weer opnieuw intikken. Een keer gaat dan nog maar een 2e keer is er voor mij dan niet bij.
PHP Scripter
29/06/2011 21:29:14PHPhulp is verneukt. Dat je hier nog wilt komen.
Ik plaats dit bericht net zo hard weer terug als het verwijderd is.
Mag mijn mening geven.
Nu een onderbouwing: het is verneukt omdat het vol met fouten zit en mensen die geen php kunnen.
Je krijgt hier geen goede hulpt.
Mijn inziens is dat verneukt.
Karl, nogmaals het is niet de bedoeling dat je zo over PHPhulp en tegen andere mensen spreekt. Wanneer phphulp volgens jouw vol fouten zit kan je het beste dat tegen Bas zeggen via een PM. Je hoeft daar andere gebruikers niet mee op te zadelen, behalve als hun veiligheid gevaar loopt. Daarnaast nogmaals: denk aan je taalgebruik!
[/modedit]
Ik plaats dit bericht net zo hard weer terug als het verwijderd is.
Mag mijn mening geven.
Nu een onderbouwing: het is verneukt omdat het vol met fouten zit en mensen die geen php kunnen.
Je krijgt hier geen goede hulpt.
Mijn inziens is dat verneukt.
Karl, nogmaals het is niet de bedoeling dat je zo over PHPhulp en tegen andere mensen spreekt. Wanneer phphulp volgens jouw vol fouten zit kan je het beste dat tegen Bas zeggen via een PM. Je hoeft daar andere gebruikers niet mee op te zadelen, behalve als hun veiligheid gevaar loopt. Daarnaast nogmaals: denk aan je taalgebruik!
[/modedit]
Gewijzigd op 04/07/2011 21:25:11 door Niels K