PHP If te lang
mcmac
06/11/2007 18:36:00Geachte mensen van phphulp,
Ik heb zojuist een php if controlestructuur opgesteld maar ik heb het gevoel dat het een beetje te groot is. En dat het eigenlijk gemakkelijker kan maar heb geen idee hoe, kan iemand mij helpen?
...en zo gaat het door
Het gaat hem hier gewoon om <li> en <li id="current">, dit is voor mijn css dus wanneer ik op Categorie1 klik moet het <li id="current"> zijn en anders de gewone <li> en zo verder
Alvast Bedankt,
mcmac
Ik heb zojuist een php if controlestructuur opgesteld maar ik heb het gevoel dat het een beetje te groot is. En dat het eigenlijk gemakkelijker kan maar heb geen idee hoe, kan iemand mij helpen?
Code (php)
Code (php)
...en zo gaat het door
Het gaat hem hier gewoon om <li> en <li id="current">, dit is voor mijn css dus wanneer ik op Categorie1 klik moet het <li id="current"> zijn en anders de gewone <li> en zo verder
Alvast Bedankt,
mcmac
PHP hulp
17/11/2024 23:14:19Jan Koehoorn
06/11/2007 18:39:00Het slimste is om een array met mogelijke waarden voor $request_title te maken en dan te vergelijken:
mcmac
06/11/2007 18:48:00ik denk niet dat het dit is want dit moet voor elke <li> apart zijn dus wanneer $request_title == Categorie1 dan moet alleen de <li> van Categorie1 <li id="current"> zijn en anders gewoon <li>
Jan Koehoorn
06/11/2007 18:49:00Zo werkt het in mijn voorbeeld. Je moet alleen een array van mogelijke waarden opstellen. Test maar uit!