PHP in HTML bestand

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Nicky van boven

nicky van boven

29/01/2007 15:12:00
Quote Anchor link
hoe kun je informatie uit een database met PHP in een html bestand parsen ?

Bijv je hebt een forum en die genereerd een pagina met als naam topic18952.html

hoe werkt dit

mvg

PHP hulp

PHP hulp

19/11/2024 23:35:12

29/01/2007 15:16:00
Quote Anchor link
Ik neem aan dat je wel gewoon gebruik wilt maken van PHP en dus moet je de server ertoe aanzetten om HTML bestanden te parsen als PHP.

Ik weet zo uit m'n hoofd niet hoe je dit kunt doen, maar de twee opties zijn de server uitleggen dat deze ALLE HTML bestanden als PHP parst en de tweede optie is om d.m.v. een .htaccess bestand dit te wijzigen voor een losse map.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

29/01/2007 15:17:00
Quote Anchor link
Officieel is het zo dat alleen een .php bestand door PHP geparsed word, echter met een aantal trucjes kan je hem wel vertellen dat ook .html geparsed moet wroden. De vraag is echter waarom je dit zou willen. Allemaal losse html bestanden overal is niet efficient en neemt onnodig schijfruimte in beslag, en daarbij, MySQL lijkt mij sneller en handiger (doorzoekbaar/aanpassingen maken).

Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

29/01/2007 16:52:00
Quote Anchor link
ik denk dat jullie hem verkeerd snappen..
volgensmij bedoelt hij gewoon dat je in een php bestand de pagina genereerd en hem dan opslaat als .html
dit kun je volgensmij doen met de save functie ;)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.