PHP inlog
Ik heb hier een mooie inlog script gevonden en het werkt prima.
MAAR, ik wil als de user bij pop-up juiste gegevens invult en inlogt, dat hij automatisch de GEHEIME html pagina te zien krijgt. In plaats van een text (zie ECHO in de script)
Met deze script verschijnt alleen text. Kan iemand mij hierbij helpen ?
Script:
MAAR, ik wil als de user bij pop-up juiste gegevens invult en inlogt, dat hij automatisch de GEHEIME html pagina te zien krijgt. In plaats van een text (zie ECHO in de script)
Met deze script verschijnt alleen text. Kan iemand mij hierbij helpen ?
Script:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?
//-- login
if ($_SERVER["PHP_AUTH_USER"] != "USERNAME" || $_SERVER["PHP_AUTH_PW"] != "PASSWORD")
{
header("WWW-Authenticate: Basic realm=\"Enter username and password to proceed\"");
header("HTTP/1.0 401 Unauthorized");
echo "<h1>Authentication failed</h1>Je hebt geen rechten tot deze pagina.";
}
else
{
echo "Dit krijgt de gene te zien wanneer de username en password goed ingevuld zijn.";
}
?>
//-- login
if ($_SERVER["PHP_AUTH_USER"] != "USERNAME" || $_SERVER["PHP_AUTH_PW"] != "PASSWORD")
{
header("WWW-Authenticate: Basic realm=\"Enter username and password to proceed\"");
header("HTTP/1.0 401 Unauthorized");
echo "<h1>Authentication failed</h1>Je hebt geen rechten tot deze pagina.";
}
else
{
echo "Dit krijgt de gene te zien wanneer de username en password goed ingevuld zijn.";
}
?>
PHP hulp
27/11/2024 06:48:57P.s
je kan je geheime pagina nu gewoon open......
Beter om gewoon 1 pagina te maken waarin gekeken word of hij/zij toegang heeft en daarna acties uitvoeren.....
je kan je geheime pagina nu gewoon open......
Beter om gewoon 1 pagina te maken waarin gekeken word of hij/zij toegang heeft en daarna acties uitvoeren.....