PHP inlogprobleem met IE
Ik heb een website gebouwd, http://www.onlinedivelog.tk ik heb deze website gebouwd als een oefening. Nu wil ik natuurlijk wel dat deze goed werkt. Het gaat om het inloggen, dit werkt voor zover ik weet overal, behalve in IE. Mijn login-systeem werkt met cookies, ik ben er al achter wat het probleem is, maar weet niet hoe ik dit moet oplossen.
Ik heb een eigen domeinnaam geregistreerd, IE neemt geen cookies aan vanaf een ander domein, dit waarschijnlijk vanwege hacken.
Ik heb daarna een link gemaakt voor IE-gebruikers, zodat ze naar http://vinnie.woelmuis.nl gaan, maar dit werkt niet. Is er een oplossing voor dit probleem??
Vincent Verschuur
Ik kan mij niet voorstellen dat zoiets aan een browser ligt. Je html klopt van geen meter. Kijk zelf eens in de broncode van het bewuste frame. Frame???
Vincent
Als het ene domein een cookie schrijft geldt die niet op het andere domein. Dat is toch vrij logisch lijkt mij.
Gewijzigd op 12/11/2011 19:17:17 door - SanThe -
Ik weet niet of we elkaar helemaal begrijpen. Onlinedivelog is hetzelfde als vinnie.woelmuis.nl. Onder firefox en google chrome werkt de site perfect, ongeacht welk domein je neemt.
Als ik bij IE de beveiliging uitschakel, werkt het wel goed, maar ik kan niet van iedereen verwachten dat ze de beveiliging voor mij uitschakelen.
Vincent
er klopt helemaal niks van je html, je doet maar wat. je start ergens html en stopt het ook zo maar weer en dat 3 keer
Vincent
Toevoeging op 12/11/2011 20:19:46:
Ik zie het al inderdaad, stomme fout. Ik heb andere bestanden ge-include, hier staat natuurlijk ook einde body en einde html in. Zal dit snel veranderen. Dank jullie wel.
Vincent
Toevoeging op 13/11/2011 08:34:40:
HTML probleem heb ik nu opgelost, maar IE werkt nog steeds niet zoals het hoort. Ik heb op het internet al gelezen dat dit geld vanaf IE8. Maar een oplossing heb ik nog niet gevonden.
Wanneer de beveiliging op normaal staat, staat er: Indirecte cookies worden niet geaccepteerd.
Wanneer ik de cookies bekijk, zegt hij dat de cookie van onlinedivelog is geaccepteerd, maar van vinnie.woelmuis.nl niet. Irritant gevalletje.
Vincent