PHP instaleren op een windows 2003 server
Wim
24/08/2005 23:42:00Wie heeft er ervaring met et instaleren vanPHP op een Windows 2003 server met IIS 6. Ben nu al enige tijd aan het tobben, cgi extentie toegevoegd, my SQL geinstalleerd. Maar het lukt me niet om een PHP pagina te openen.
Wie helpt mij verder?
Wie helpt mij verder?
PHP hulp
16/11/2024 02:01:05Winston Smith
25/08/2005 04:12:00hier zal je vast wel iets aan hebben ;)
Ik heb zelf weinig/geen ervaring met IIS, maar waarom neem je geen Apache? De combinatie Apache, MySQL, PHP staat als erg stabiel bekend, terwijl IIS (naar ik vermoed) beter met ASP zal werken.
Ik heb zelf weinig/geen ervaring met IIS, maar waarom neem je geen Apache? De combinatie Apache, MySQL, PHP staat als erg stabiel bekend, terwijl IIS (naar ik vermoed) beter met ASP zal werken.
Wim
25/08/2005 11:08:00Apache zal misschien wel beter werken, maar ik heb momenteel ISS6 draaien. En als je tegen een probleem aanloopt moet je niet gelijk opgeven dan kom je nl nooit verder.
Maar als ik de link even bekijkt moet het hier wel mee lukken, ik zie nl dat ik een klein foutje had gemaakt.
Bedankt.
Maar als ik de link even bekijkt moet het hier wel mee lukken, ik zie nl dat ik een klein foutje had gemaakt.
Bedankt.