PHP mail met attachment
Marcel van Dijk
15/01/2009 16:55:00Op dit moment ben ik druk bezig met het automatisch verzenden van facturen per mail alleen loop ik tegen het volgende probleem aan:
Levert de volgende fout op:
Warning: file_get_contents(factuur.php?id=2696) [function.file-get-contents]: failed to open stream: No such file or directory
Op het moment dat ik verwijs naar factuur.php zonder ?id=2696 werkt het prima, alleen dient factuur.php door middel van ?id={{factuurnummer}} de rest van de gegevens uit de database te halen...
Ziet iemand wat ik verkeerd doe?
Code (php)
1
2
3
2
3
<?
$attachment = chunk_split(base64_encode(file_get_contents('factuur.php?id=2696')));
?>
$attachment = chunk_split(base64_encode(file_get_contents('factuur.php?id=2696')));
?>
Levert de volgende fout op:
Warning: file_get_contents(factuur.php?id=2696) [function.file-get-contents]: failed to open stream: No such file or directory
Op het moment dat ik verwijs naar factuur.php zonder ?id=2696 werkt het prima, alleen dient factuur.php door middel van ?id={{factuurnummer}} de rest van de gegevens uit de database te halen...
Ziet iemand wat ik verkeerd doe?
PHP hulp
23/12/2024 11:33:28Han eev
15/01/2009 17:01:00Je zou dan iets in de trant van http://[je eigen host]/factuur.php?iets=123 moeten doen. Volgens mij moet zoiets wel werken. Je moet de functie vertellen dat het via internet gaat iig ;-)