PHP Member Systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Steff   an

Steff an

21/12/2004 21:21:00
Quote Anchor link
Mitchel:
Word uitgeluld :P... maar je hebt wel gelijk jah

Dat is de specialiteit van Rafael, of niet soms :P

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 07:31:28

Eris -

Eris -

21/12/2004 21:22:00
Quote Anchor link
Als je ergens niet te vreden over bent waarom maak je het dan niet zelf?

Ik erger me allang aan somige mensen. Willen alles maar willen er niets voor doen. Je school haal je ook toch niet zonder dat je iets leert.

Daarnaast ben je gewoon te lui om member systeem in de zoek functie te doen. Waarom zouden wij dan nog jou hulp bieden met je vraag.

Alfred -

Alfred -

21/12/2004 21:29:00
Quote Anchor link
Greedyxl:
Quote:
Word uitgeluld :P... maar je hebt wel gelijk jah

Dat is de specialiteit van Rafael, of niet soms :P

Bwa, niet bepaald.... Is soms ook lastig om het steeds te herhalen.... :p Maar wat kan je anders doen? :p Het zomaar maken voor iedereen hier is ook niet gedaan op 5minuten... :p
Gewijzigd op 21/12/2004 21:30:00 door Alfred -

Mitch X

Mitch X

21/12/2004 21:41:00
Quote Anchor link
Tsja, volgens mij hebben we het nodige spul hier wel op de site staan. Kopieren, plakken en waar nodig een beetje aanpassen. Lijkt me niet moeilijk :)

Bram Z

Bram Z

21/12/2004 23:16:00
Quote Anchor link
Je hebt hier ook pm systemen, maar ik raad je toch aan die cursus php te lezen. Daar ben ik ook begonnen en ik maak achter een jaar al volledig site inclusief forum, member system, pm systeem en alles wat je kan denken ...

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.