PHP mysql hulp gezocht
data base en php.
Ik heb het zelf geprobeert maar zit vast.
Ik wil een data base gebruiken voor een lincensie server, het is de bedoeling dat mensen dingetjes kopen in second life(een 3d wereld met avatars en waar virtuele producten verkocht worden).
Ik wil mijn producten beschermen tegen copy's en heb daar dus een data base voor nodig met n paar kleine php
scriptjes.
Ik heb het al ver klaar data base is er en de scripten ook, dat
had iemand n paar jaar geleden voor me gemaakt maar het werkt niet meer op de
een of andere manier.
Ik zoek iemand die me gratis of tegen een kleine
vergoeden wil helpen hiermee.
Ik hoop wat te horen.
VG Roger.
Een script van een paar jaar geleden: grote kans dat daar verouderde functies in zitten.
Waar loop je vast? Wat heb je geprobeerd? Kunnen we je op het forum niet helpen?
En er is geen winst de huur per maand van het virtueel stukje land is al rond de 80 euro per maand.
En mijn verdiensten zitten op ongeveer 25 euro per maand.
Het is allemaal virtueel en kost meer dan het opbrengt.
Tevens schreef ik tegen een kleine vergoeding dat zou ook mogelijk zijn.
Ja ik kan dus scripten kan ook n beetje html en heb 2 website gemaakt, maar php en mysql gaat me boven me pet.
Het probleem zit hem in dat ik nu geen feedback krijg van mijn database hij schijnt wel dingen op te slaan in array of hoe dat heet maar ik zie ze niet op de index pagina verschijnen.
Het werkt zo ik start een LSL script in SL(second life) en dan word er data gestuurt naar mijn website, eigenaarnaam, eigenaaruuidkey, objectnaamwaarhetscriptinzit, password worden naar de website gestuurt.
Dan moet daar een array gemaakt worden, de website moet dan data terug sturen naar het LSL script en die slaat dat op.
Ik kan op mijn website zien wie wat waneeer gekocht heeft en ook eventueel een vergunning intrekken.
De data base word daarna iedee keer als dat script gestart word gechecked of de vergunning klopt als niet stopt het script.
Wat nu mis gaat is dus dat ik geen data meer zie verschijnen op de index pagina waar de vergunningen te zien zijn.
Roger lees aub je berichten eens goed door. je schrijft zo ontzettend vaag verhaal met zeer veel spellingfauten...
Geen respons nodig op spellingfauten. Just for fun...
Gewijzigd op 22/06/2012 15:14:09 door Wim E
Er gaat data naar mijn website toe naar een php script.
De data die verstuurt word is OwnerName,OwnerKey,ObjectName,ServerPassword.
Die data word opgeslagen in de database, die data zou dan te zien moeten zijn op mijn license php pagina maar die data verschijnt niet meer.
Het word wel opgeslagen dat had ik getest.
Als het goed zou werken dan zou de opgeslagen data opgevraagd kunnen worden via een script in die virtuele wereld om te kijken of die persoon die op dat moment mijn script in die wereld gebruikt wel inderdaad het gekocht heeft van mij.
Als niet dan stopt dat script.
Maar de data is niet opvraagbaar er gaat wat mis, wat waarschijnlijk weer met die license pagina te maken heeft want daar verschijnt het ook niet.