PHP / MYSQL
Rein Hendriks
01/03/2004 22:12:00Hoi !
Graag wil ik de website www.boekverslag.com gaan omzetten in PHP en MySQL. De boekverslagen moeten simpel ingevoerd kunnen worden dmv een formulier en vervolgens moeten de bezoekers van de site de boekverslagen uit de database kunnen lezen. Aangezien ik geen ervaring heb met PHP en mysql ben ik op zoek naar iemand die me hierbij wil helpen of mogelijk zelfs het hele script wil schrijven. Over een beloning (link plaatsen of iets dergelijks) valt te praten uiteraard.
Mail even als je interesse hebt:
[email protected]
Graag wil ik de website www.boekverslag.com gaan omzetten in PHP en MySQL. De boekverslagen moeten simpel ingevoerd kunnen worden dmv een formulier en vervolgens moeten de bezoekers van de site de boekverslagen uit de database kunnen lezen. Aangezien ik geen ervaring heb met PHP en mysql ben ik op zoek naar iemand die me hierbij wil helpen of mogelijk zelfs het hele script wil schrijven. Over een beloning (link plaatsen of iets dergelijks) valt te praten uiteraard.
Mail even als je interesse hebt:
[email protected]
PHP hulp
23/11/2024 05:39:56Mitch X
01/03/2004 22:19:001 keer is zat!
En je had al een topic en dan start je er weer zomaar een over precies hetzelfde.
Dat is vrij irri we weten wel dat je er bent hoor!
http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?id=804&cat=1
Ga daar maar mee verder dan kunnen deze weg :)
En je had al een topic en dan start je er weer zomaar een over precies hetzelfde.
Dat is vrij irri we weten wel dat je er bent hoor!
http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?id=804&cat=1
Ga daar maar mee verder dan kunnen deze weg :)
Rein Hendriks
01/03/2004 22:24:00nee want in de vorige post vraag ik naar script/progs en hier vraag ik of iemand de scripts voor mij wil maken tegen evt beloning. duidelijk andere intentie dus ! lijkt mij wel een nieuwe post waard dus
Arend a
02/03/2004 10:26:00Mitch X
02/03/2004 14:34:00Dat zeker... daarom zei ik ook dat hij in zijn vorige verder moest gaan want ook daar kan hij erom vragen!
nou ik vind het wel kunnen.......hahaha..........................hahahahha........................hahahah.........ha ha ..aahhhh heerlijk een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
even testen hoe lang een zin kan zijn zie ik wel weer .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. foutje gevonden in je tabellen