PHP OOP structuur
Tim
09/04/2009 19:10:00Dat niet bestaan van sub-classes is opzich niet zo'n probleem; De manier waarop je iets voor elkaar krijgt is gewoon anders... ;-)
En die code werd wat langer dan ik had verwacht :-P, de essentie is eigenlijk dat er een paar 'standaard'-classes zijn en daarvan afgeleide 'bijzondere / specifieke'-classes. Vervolgens kan er in iedere overkoepelende class ('VerzamelingWoningen') een willekeurige andere class ('Woning') als woning worden toegevoegd.
En die code werd wat langer dan ik had verwacht :-P, de essentie is eigenlijk dat er een paar 'standaard'-classes zijn en daarvan afgeleide 'bijzondere / specifieke'-classes. Vervolgens kan er in iedere overkoepelende class ('VerzamelingWoningen') een willekeurige andere class ('Woning') als woning worden toegevoegd.
PHP hulp
05/01/2025 17:04:16GaMer B
09/04/2009 19:10:00@toby, ik wil niet veel zeggen, maar JS is een groot drama wat betreft scripttaal. Er zit eigenlijk geen structuur in en ook die NaN shit allemaal.
Wat dat betreft kun je veel C++, Java of PHP OOP gaan doen.
toby hinloopen
09/04/2009 19:15:00GaMer13 schreef op 09.04.2009 19:10:
@toby, ik wil niet veel zeggen, maar JS is een groot drama wat betreft scripttaal. Er zit eigenlijk geen structuur in en ook die NaN shit allemaal.
De structuur van JS vind ik erg goed. Ik vind JS tot nu toe de meest logische taal die ik ken, en nee: het is niet mijn 1e taal. PHP is mijn 1e taal die ik ken. Heb ook java onderzocht en C++... maar ik vind OOP van javascript gewoon 99% perfect, precies zoals het moet zijn. NaN shit heb ik geen last van. Nooit problemen mee.
Jammer genoeg heb je vaak ruzie met browsers, maar de taal zelf vind ik geweldig.
Ik heb soms echt zin mijn eigen taal te ontwikkelen... :P
wie doet er mee? :P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door toby hinloopen