Php paardenspel website maken.
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 ... 8 9 10 volgende »
wat is een ftp programma?
ik heb Wampserver, localhost en de website.
Melissa Heijligers op 22/06/2013 23:46:58:
FTP gegevens heb ik al gevonden..
Om te kunnen uploaden, zoals ik al eerder zei? Je wilt je site van je eigen PC overbrengen naar die van je webhosting.
maar ehh wat is Sessie bij FTP invullen?
Toevoeging op 22/06/2013 23:53:50:
En wat voor dingen moet ik aanvinken?
Sessie is gewoon een naam die jij wilt geven als herkenning voor de verbinding. Dan je hostname, gebruikersnaam en wachtwoord, en dat is dan alles.
Toevoeging op 22/06/2013 23:59:42:
hij is verbonden, en nu?
uploaden die hap ;-)
waar wil je dat doen? ik kan niks vinden..
Gewijzigd op 23/06/2013 00:05:04 door - Ariën -
Toevoeging op 23/06/2013 00:07:29:
toch niet.. ik zie geen wijziging op mijn website.
Kan je wat specifieker zijn wat je doet?
Gewijzigd op 23/06/2013 00:10:17 door - Ariën -
Hij staat er wel, maar ik zie niks op mijn website: horselife.net84.net/
Toevoeging op 23/06/2013 00:12:48:
het is een kladblaadjes bestand met title en alles van youtube geleerd.
Toevoeging op 23/06/2013 00:13:37:
in de browser is het Wamp
Dan wordt automatisch gekeken naar een index.html, of index.php bestand, anders dien je deze er zelf nog achteraan te plakken. In geval van contact.php roep je hem aan met: horselife.net84.net/contact.php
ik heb nog geen tabjes gemaakt.. het was een probeerseltje om te kijken of het werkt.. maar het wil niet laten zien hoe het eruitziet..
Dit klinkt misschien heel afzeikend, maar als je database(waar je neem ik aan alles in opslaat!) leeg is dan zou ik dat heel spijtig voor je vinden. Ik zou PHP beter gaan leren uit voorzorg!
sorry als ik zo stom overkom, maar ik snap de PHP scripttaal en Html, Css heb ik bij de hand liggen.
Het zou goed kunnen dat het lijkt of ik te veel hooi op mijn vork neem, maar ik leer eerder van dingen als ik het uitvoer, anders gaat alles weer mijn hoofd uit..
Toevoeging op 23/06/2013 00:23:05:
ik heb trouwens nog geen Hello world gedoe gevonden..
Bij de hand hebben liggen, is toch echt wat anders dan kennis ervan hebben. Je moet ook weten hoe het werkt, en niet dat het mogelijk 'kan'.
Ja dat snap ik wel.. maar toch.. ik wil kijken hoe alles werkt.. leren kan ik niet goed..
Melissa Heijligers op 23/06/2013 00:25:07:
Ja dat snap ik wel.. maar toch.. ik wil kijken hoe alles werkt.. leren kan ik niet goed..
Als je oefent, en niet alleen leest dan komt alles wel goed. Speel een een beetje met je opdrachten door er iets mee aan te passen, of door kennis uit de vorige hoofdstukken erop toe te passen.
of het schrijven ervan.
Toevoeging op 23/06/2013 00:27:10:
ik ben nog niet bij css en html koppelen.
of het schrijven ervan.
Toevoeging op 23/06/2013 00:28:40:
ja dat wil ik wel doen, maar ik zie mijn website niet als ik die probeer te bewerken dat is het enigste probleem nu.
Nou ik neem aan dat je interesse hebt voor de talen PHP, HTML en CSS? want dan lijkt het me erg stug dat alles weer uit je hoofd gaat...
Van het uitvoeren leer je inderdaad veel, maar hoe kan je iets uitvoeren wat je niet weet?