Php paardenspel website maken.
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende »
Wat jij wilt? Het makkelijkste is om de bestanden op wel je PC als je webhosting gelijk te houden.
thanx
Graag gedaan.
Toevoeging op 23/06/2013 01:38:39:
ik blijf: Index of /
behouden..
http://horselife.net84.net/
Kijk eens goed naar de bestandnaam. Dat klopt gewoon niet: 'Index.Html doctype test.php'
Kijk eens goed naar de bestandnaam. Dat klopt gewoon niet: 'Index.Html doctype test.php'
Gewijzigd op 23/06/2013 01:41:28 door - Ariën -
dat php? of bedoel je Html met hoofdletter?
oke, dus wat moet ik dan met html? en die php achteraan?
index.html is de naam, that's all.
Laat PHP lekker liggen tot ergens in de herfst ofzo, daar heb je nog niks mee te maken.
Gewijzigd op 23/06/2013 01:45:05 door - Ariën -
ik blijf toch echt Index of/ zien..
Gewijzigd op 23/06/2013 01:52:57 door - Ariën -
Toevoeging op 23/06/2013 01:55:03:
Ik ga rond 12 uur verder..
Mooi :)
Moet ik de kleuren en vormen in hetzelfde onderwerp doen, dus die van Index gewoon bewerken?
De meeste teksten die ik in dit topic zie staan zijn vrij kort. Daarbij is (voor mij) lang niet altijd duidelijk wat je bedoelt. Ook je vraag hierboven. Wat bedoel je met onderwerp? Of bedoel je ontwerp?
Wil je de site 'kopiëren' van hetgeen je al hebt op die andere host?
Begin met de basis. Er zijn op internet genoeg sites te vinden die de basis van het maken van een html pagina uitleggen. Inclusief css. De vriend van je moeder kan je ongetwijfeld helpen als je ergens vastloopt en uiteraard kun je met Google heel veel info vinden. Als je html en css begrijpt en zelf kunt toepassen, kun je eens gaan kijken naar php(/mysql).
Gezien de snelheid waarmee je reageert, krijg ik het idee dat je niet veel moeite doet om zelf iets te proberen/testen. Door zelf te doen leer je echt het meeste; maakt niet uit of je 14 bent of 41. Of je kader hebt of universiteit.
Melissa Heijligers op 22/06/2013 20:29:08:
Ik heb Php gedownload van 2007 en Wampserver 2 gedownload.
De taal hierin snap ik al redelijk dankzij youtube.
Dit is geen groot probleem, ik kom al redelijk op weg.
De taal hierin snap ik al redelijk dankzij youtube.
Dit is geen groot probleem, ik kom al redelijk op weg.
Is 2007 wel de meest recente versie?
Afgaande op je reacties, heb ik nog niet het idee dat je redelijk op weg bent, maar de basis nog mist.
Nogmaals (het is hier ook al eerder gezegd): begin bij het begin en leer de basis. De rest komt daarna vanzelf.
Ondertussen ben ik wel al bezig met de basis leren..
2007 is de gratis download... ik vind hem goed werken..
Melissa Heijligers op 23/06/2013 13:01:43:
Ik heb voor Index een stuk gemaakt, om de index beter te krijgen dus met kleuren en meer tekst, moet je toch dat ene stuk bewerken?
Wat houdt je tegen om het te proberen?
Melissa Heijligers op 23/06/2013 13:01:43:
2007 is de gratis download... ik vind hem goed werken..
Ben benieuwd wat je gedownload hebt in de 2007 variant. Vast geen php.
Als het wel php zou zijn: je vindt hem misschien goed werken, maar bedenk dat in de afgelopen 6 jaar er in het scripten met php het nodige is veranderd. Functies zijn vervallen/komen te vervallen. Wat bij jou misschien werkt, kan bij een host (= op internet) het wel eens niet meer doen. Onlangs is versie 5.5 uitgebracht: http://www.phphulp.nl/php/nieuws/php-550-officieel-uitgebracht/337/
Is er mischien een website waarom verschillende lay outs te zien zijn met de PHP scripts ?
http://wampserver.com/ en download de nieuwste versie
WampServer 2 is al behoorlijk oud. Ga naar Of welk verschil is er dan?