PHP probleem in een formulier (verplichte velden of net niet)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dennis Pellegrims

Dennis Pellegrims

28/08/2010 13:46:53
Quote Anchor link
Beste iedereen,
Onlangs werkte ik met een kennis aan een site, waarbij wij ook een optie wilden aanbieden waarbij de bezoekers een gratis advertentie zouden kunnen plaatsen. Helaas is mijn kennis ermee gestopt (kreeg een heel mooie aanbieding en ik begrijp hem wel, maar dat neemt niet weg dat hij nu niets meer aan mijn script kan aanpassen), dus nu zit ik met een probleem, ...

In de coderingen het echt niet vinden, maar nu blijkt dat er in de codering iets MOET zijn, waardoor twee velden niet verpolicht moeten ingevuld worden (dit zijn zowel het email veld als het website veld.. Al de andere velden zijn verplicht in te vullen, doet men dat niet, dan krijgt men een foutmelding te zien bij het posten van de advertentie (in de code verwijst alles tussen de if en /if tags naar de foutmelding, waar die komt te staan als bvb een veld niet werd ingevuld etc ...

Onder de volgende post (van oetzie en mijn achternaam) heb ik de codes geplaatst van drie files, mogelijk kan iemand daar meer uit afleiden? Ik weet zelf niet eens in welke file ik dit eventueel akan aanpassen en hoe. Dus als ik bvb nog andere velden liever niet verplicht ingevuld wil zien bijvoorbeeld).

Ik dank iedereen!
Gewijzigd op 28/08/2010 14:55:09 door Dennis Pellegrims

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 19:42:57

Joakim Broden

Joakim Broden

28/08/2010 14:10:05
Quote Anchor link
Je moet de code even tussen de [.code] [./code] tags zetten (. weglaten) zodat de code overzichtelijk is.

En het klopt dat je hier niks kon vinden, dit is de HTML code. We hebben de PHP code nodig.

Dennis Pellegrims

Dennis Pellegrims

28/08/2010 14:34:33
Quote Anchor link
Mijn probleem is opgelost, dank aan iedereen die hiertoe bijgedragen heeft.
Topic mag door de administrator verwijderd worden.
Gewijzigd op 29/08/2010 17:01:08 door Dennis Pellegrims

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.