PHP product gallery: twee aan twee

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Marlon Ld

Marlon Ld

13/05/2006 23:15:00
Quote Anchor link
Beste PHPhelpers,

Ik ben bezig met het maken van een website voor mijn stagebedrijf, zij houden zich bezig met het maken van vlaggenmasten, vlaggen, banieren et cetera.

Ik had in mijn hoofd om een 'product gallery' te maken, dat als je op de image klikt dat er een popup komt met de informatie over het product.

Nu wil ik dat in de 'product gallery', de producten naast elkaar komen te staan; Twee aan twee

Als ik een product toevoeg d.m.v een soort CMSje, zal deze naast het al eerder toevoegde product komen te staan, als er al twee producten naast elkaar staan, word dit product er onder geplaatst.

(BV. http://demo.oscommerce.com/ hier zie je bij(New Products For May) een voorbeeld, maar dan; Drie aan Drie.

Nu is mijn vraag hoe zou ik dit aan kunnen pakken? (Ik heb al gezocht op een aantal forums maar zonder resultaat. Misschien dat ik verkeerd zoek.)

MVG,

Marlon

PHP hulp

PHP hulp

29/11/2024 01:15:50

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

13/05/2006 23:21:00
Quote Anchor link
Mij lijkt het simpel, gewoon een tellertje mee laten lopen:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
    $counter
= 0;
    while (produkten ophalen) {
        if (!($counter % 2)) {
        // nieuwe regel beginnen
        }
    }

?>

14/05/2006 00:04:00
Quote Anchor link
Wel nog even de $counter elke keer met 1 verhogen

Marlon Ld

Marlon Ld

14/05/2006 00:07:00
Quote Anchor link
Sorry maar hoe bedoel je dat ?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.