PHP - Programma gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Arne de Boer

Arne de Boer

18/09/2006 16:55:00
Quote Anchor link
Hallo

Ik zoek een PHP programma dat als je een website maakt in php je computer de PHP herkent.. normaal herkent je pc 'PHP' niet waar kan ik dat programma downloaden dat mijn pc PHP gaat herkennen.

Arne

PHP hulp

PHP hulp

18/11/2024 18:35:48

Han eev

Han eev

18/09/2006 16:59:00
Quote Anchor link
Je bedoelt dat PHP uitvoert?
Als je php wilt starten/uitvoeren heb je een webserver nodig. je kan eens gaan kijken bij WAMP en Apache als je zelf wilt doen.

Maar als je bedoelt dat je php wilt bewerken.
dan kan je het zelfs doen met kladblok.
of kijk eens bij Notepad++

18/09/2006 17:00:00
Quote Anchor link
Daar zul je een server voor op moeten zetten.

De makkelijkste manier daarvoor is denk ik even(als je op windows werkt) om XAMPP te downloaden, een all-in-one oplossing met Apache Webserver, PHP en MySql.

Zoek hier anders ook tussen de tutorials, er zit een hele goede van arjen kapitein tussen over hoe je een WAMP server op kunt zetten.

*WAMP -> Windows Apache MySql PHP

Edit:
Ik was te laat
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Winston Smith

Winston Smith

18/09/2006 17:01:00
Quote Anchor link
je bedoelt een webserver met ondersteuning voor php? :/

Cyberboy fdsafds

Cyberboy fdsafds

18/09/2006 17:10:00
Quote Anchor link
Zend development environment! Een echte aanrader, voor dit programma moet wel een geld bedrag neergelegd worden.
Maar een toppertje is het!

Arne de Boer

Arne de Boer

19/09/2006 16:03:00
Quote Anchor link
Ik bedoelde een programma dat de PC zelf windows XP als ik met PHP aan de slag ben met macromedia dreamweaver als ik voorbeeld in browser doe dat hij het dan laat zien! normaal krijg ik een wit scherm

Gerben G

Gerben G

19/09/2006 16:05:00
Quote Anchor link
dan moet je dus een webserver installeren, bijvoorbeeld wamp of xamp

19/09/2006 16:05:00
Quote Anchor link
Een webserver opzetten daarna kan je in je browser http://localhost intype en je scripts dus draaien.

http://www.i-cey.net/handleidingen/apache-php-mysql2.htm

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.