PHP Programmeur Amsterdam
Peter de Groot
16/06/2009 11:28:00Ervaren ondernemer zoekt een goede PHP programmeur/ applicatieontwikkelaar die het leuk vind om aan het begin te staan van iets heel nieuws. Je kan zelfstandig werken en hebt ervaring met OOP en MySQL.
Je vindt het leuk om echt wat bij te dragen en het verschil te maken.
Wij zoeken iemand die full-time kan werken, geen freelancer. Beloning is goed, sfeer is geweldig. Locatie is Amsterdam centrum.
Positie is geschikt voor zowel de meer ervaren programmeur als voor iemand met minimaal een jaar ervaring.
Er zijn twee vervolgpaden afhankelijk van je interesse. Je kan in de toekomst je concentreren op programmeren en verantwoordelijk worden voor bepaalde delen van de applicatie of je meer in de breedte ontwikkelen en teams aansturen en product management kant op gaan.
Als je meer wilt weten, stuur even een mailtje met je telefoonnummer naar [email protected] en dan bel ik je even om het toe te lichten.
Je vindt het leuk om echt wat bij te dragen en het verschil te maken.
Wij zoeken iemand die full-time kan werken, geen freelancer. Beloning is goed, sfeer is geweldig. Locatie is Amsterdam centrum.
Positie is geschikt voor zowel de meer ervaren programmeur als voor iemand met minimaal een jaar ervaring.
Er zijn twee vervolgpaden afhankelijk van je interesse. Je kan in de toekomst je concentreren op programmeren en verantwoordelijk worden voor bepaalde delen van de applicatie of je meer in de breedte ontwikkelen en teams aansturen en product management kant op gaan.
Als je meer wilt weten, stuur even een mailtje met je telefoonnummer naar [email protected] en dan bel ik je even om het toe te lichten.
PHP hulp
29/11/2024 11:42:27RvW Of toch niet
16/06/2009 11:33:00M Ypma
16/06/2009 12:00:00Klinkt idd erg leuk! Kan er ook helaas niet op in gaan, begin dit jaar voor mezelf begonnen.
veel succes met de zoektocht:)
veel succes met de zoektocht:)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door M Ypma
Jason de Ridder
18/06/2009 15:15:00maarten
28/07/2009 11:42:00Beste Peter,
Staat deze vacature nog open?
Ik heb namelijk nog een aantal PHP programmeurs. Ze hebben kennis van: PHP5, CSS, XML, (My)SQL, Javascript, Drupal, Typo3 etc.
Mail me als je wat CV's wilt ontvangen: [email protected].
055-5260330.
Staat deze vacature nog open?
Ik heb namelijk nog een aantal PHP programmeurs. Ze hebben kennis van: PHP5, CSS, XML, (My)SQL, Javascript, Drupal, Typo3 etc.
Mail me als je wat CV's wilt ontvangen: [email protected].
055-5260330.