PHP programmeur gezocht, bijbaan Utrecht
Als PHP programmeur zal je functionele internetconcepten vertalen naar technisch uitvoerbare systemen. Hierbij kun je denken aan de opzet en inrichting van web gebaseerde toepassingen op de gebieden Content Management, CRM, Business Intelligence, etc.
Wij zoeken een ICT student die:
* 16 uur per week aan de slag kan als PHP programmeur
* tenminste hobbyervaring heeft met PHP, MySQL en (X)HTML
* kennis heeft van Linux en javascript (kennis van subversion en DHTML zijn een pre)
Ervaringen met andere databases is een plus (PostgreSQL, Oracle)
Wil je als PHP programmeur aan de slag? Laat dan een bericht achter of kijk op www.gong.nl.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Eveline
Ik ben een indirecte student en kan ik vanuit thuis werken aan een opdracht?
De contactgegevens van Gong.nl staan op http://www.gong.nl//contact. Je kunt me ook jouw e-mailadres of telefoonnummer pb'en, zodat we contact met jou kunnen opnemen. Heb je een CV zie je zou kunnen mailen?
Ik heb al een fulltime job bij mijn huidige werkgever, maar het lijkt mij leuk om af en toe wat opdrachten maken op gebied van web development. Dus vandaar mijn interesse
Volgens mij heb ik in een topic gelezen dat jullie 10,- euro per uur geven? Kun je dit bevestigen of een indicatie geven?
Het mag ook per PM!
Wat leuk dat je interesse hebt!
Wij bieden een marktconform uurtarief, dat natuurlijk wel afhankelijk is van je werkervaring en niveau. Ik kan iig als indicatie geven dat het tarief wat hoger dan 10 euro per uur ligt.
Voor andere vragen kan je altijd contact opnemen.
Netto?