PHP programmeur gezocht voor een leuk project !!!!

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

YBP YBO

YBP YBO

14/03/2011 14:46:13
Anchor link
Hallo ik ben student aan de hogere school en heb een leuk idee uitgestippeld. Maar ben zelf geen programmeur. Daarvoor heb ik een PHP'er nodig die zowel kan ontwerpen (design) en het kan bouwen.

Bij voorkeur een HBO/WO denkniveau uiteraard staat er ook een vergoeding tegenover. Het is een project dat ik zelf met een klein vriendenkring wil gaan gebruiken.

Heb je intresse neem dan contact met me op mijn email adress is [email protected]
Gewijzigd op 14/03/2011 15:11:52 door YBP YBO

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 07:51:01

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

14/03/2011 14:57:01
Anchor link
De vacature voldoet niet aan de door PHPhulp gestelde criteria. Graag uw vacature aan te passen. Aan leden het verzoek hier niet op te reageren tot deze vacature is aangepast.[/modedit]

Veur Heur

Veur Heur

15/03/2011 12:59:01
Anchor link
meneer wil een twitter kloon en verwacht deze in 3 dagen gemaakt te hebben. ik denk van niet.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

15/03/2011 13:11:31
Anchor link
De vacature voldoet nog steeds niet aan de door PHPhulp gestelde criteria. Topic gesloten.[/modedit]

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.